וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה בפארק הייטק צפון: "יש פה דברים שאין באף מקום אחר"

13.7.2023 / 11:51

במסגרת הביקור, נפגשו עם הנשיא ורעייתו עם יזמיות ויזמים, טאלנטים מחברות ההזנק וההייטק אשר הציגו בפניו פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות של חקלאות חכמה, בינה מלאכותית, תעופה, אנרגיה מתחדשת ותחבורה חכמה

פארק הייטק צפון אירח אתמול (ד') את כבוד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג ורעייתו, לביקור חשוב בפארק הייטק צפון. יזמיות ויזמים וכן נציגי החברות המקומיות והבינלאומיות הפועלים במקום נפגשו עם כבוד הנשיא ורעייתו וחשפו בפניהם פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות ביותר.

בשנים האחרונות, אזור הצפון הפך יעד מבוקש לחברות הייטק, סטארטאפים, חממות, ולמוסדות אקדמיים אשר גילו את הפוטנציאל הטמון בהון האנושי המקומי ובאקוסיסטם המתפתח והולך, ובוחרות להקים משרדים, שלוחות ומרכזי מחקר ופיתוח, כשהם נהנים אף מהטבות המס ומקרנות עידוד של המדינה.

במסגרת ביקורו, הוענקה לכבוד הנשיא סקירה מקיפה מבכירי הנהלת הפארק, יו"ר הפארק הגב' יעל לביא, ומר רם לוינסון מנכ"ל הפארק, אודות הפעילות הענפה המתקיימת בו. כך, הוצגו בפני הנשיא חזון הפארק והיעדים וכן האתגרים הניצבים בפני קהילת ההייטק אשר בוחרת לבנות את ביתה בפריפריה הצפונית.

הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל עם יו"ר הפארק יעל לביא ומנכ"ל הפארק רם לוינסון. צילום: פארק הייטק צפון, אתר רשמי
הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל עם יו"ר הפארק יעל לביא ומנכ"ל הפארק רם לוינסון/אתר רשמי, צילום: פארק הייטק צפון

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "האזור שלכם הוא האזור הכי מדהים שיש, הפסיפס והגיוון שבתוכו הוא מרתק. אתם אלה שצריכים להגיד 'אנחנו מרכז העולם', יש פה דברים שאין באף מקום אחר. הפארק הזה כל כך מרשים, מה שאתם מקרינים זה עוצמתי ומרשים, צריך להאמין ביכולות של החברה הישראלית. תפיסת עולמנו היא שאנחנו רוצים לקדם את כולם, הפסיפס שלנו הוא נדיר. בסוף עם המעצמה שיש פה, אפשר גם לבוא עם יוזמות".

יו"ר הפארק, יעל יגרמן-לביא: "פארק הייטק צפון מהווה אבן שואבת לחברות מקומיות ורב לאומיות שבוחרות להרחיב את הנגישות לטאלנט הצפוני אליו אינן נחשפות באזור המרכז. הפארק ממוקם באזור נגיש מאד מבחינה תחבורתית, מוקף בארבעה מוסדות לימוד, בטאלנט מגוון ואיכותי הגר באזור. כיום עובדים בפארק הייטק צפון 500 מהנדסים ומפתחים ב-28 חברות ובעתיד יעבדו בו 5,000. כך חזון הפארק מסייע בשינוי משמעותי של פני התעסוקה בצפון ושגשוגו הכלכלי של האזור כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully