וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצלאל סמוטריץ, שר האוצר תומך בעליזה בלוך בבחירות בבית שמש

3.7.2023 / 12:52

בצלאל סמוטריץ שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, הביא תמיכה פומבית בעליזה בלוך במירוץ לראשות העיר בית שמש והכריז על נתי גבאי שיוביל את רשימת הציונות הדתית בעיר

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

ממשיכים בחיבורים: נתי גבאי יוביל את הציונות הדתית בבית שמש. בביקורו של שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ בעיר בית שמש הכריז היום השר כי נתי גבאי הוא זה שיוביל את רשימת הציונות הדתית בעיר לקראת הבחירות המונציפאליות הקרובות.

עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: שמחתי לארח היום בלשכתי את שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'. התרגשתי מהבשורה שהביא איתו השר בתמיכתו בי לקדנציה נוספת בראשות העיר בית שמש, כמי שעוקב מקרוב אחר הפיתוח הכלכלי המואץ שהעיר עוברת בשנים האחרונות. בצלאל יקירי, אני מאחלת לנו עוד שנים רבות של עשייה משותפת למען תושבי ותושבות בית שמש, ולמען עתיד טוב יותר לכלל אזרחי מדינת ישראל.

נתי גבאי נשוי ואב ל 6 , בן 50 תושב העיר בית שמש מזה 25 שנה, בוגר הישיבה התיכונית וההסדר "אור עציון" במרכז שפירא ולימודי הוראה בישיבת הר עציון, שירת בגולני, בוגר קורס מנהלים של רשת אמית ומכללת ירושלים ובעלים של סוכנות ביטוח .

גבאי כיהן כחבר מרכזי בסניף הבית היהודי בעיר ובשנתיים האחרונות שימש כראש המטה של ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך .

בצלאל סמוטריץ ועליזה בלוך. צילום: קמפיין הציונות הדתית, אתר רשמי
בצלאל סמוטריץ ועליזה בלוך/אתר רשמי, צילום: קמפיין הציונות הדתית

בצלאל סמוטריץ, שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, : "תושבי בית שמש, הציונות הדתית מתחדשת עכשיו בשחקן חיזוק חדש, נתי גבאי שכיהן עד עכשיו ממש בתפקיד ראש מטה ראש העיר והוא יוביל את רשימת הציונות הדתית למועצת העיר בבחירות הקרובות, יחד עם כל הכוחות החזקים ששירתו אתכם נאמנה בשנים האחרונות. נתי, יש לך משימה גדולה מאוד, בית שמש זו עיר יוצאת מהכלל. אתה מכיר את המחויבות שלנו לעיר כשרים וכחברי כנסת, אנחנו נותנים בך אמון מלא, הציבור נותן בך אמון מלא, ואני סמוך ובטוח שיחד עם ראש העיר תמשיכו להוביל את בית שמש ותדאגו לצרכים של הציבור הדתי לאומי יחד עם כל הציבורים כולם כי בית שמש היא מיקרו קוסמוס של מדינת ישראל כולה. אני מאחל לך בהצלחה".

יהודה ולד מנכ"ל המפלגה הוסיף: "אנחנו ממשיכים לאחד את הכוחות ברחבי הארץ ולייצר חיבורים בציבור הדתי לאומי. אני בטוח שבהובלתו של נתי ויחד עם ישראל, אלישיב וחברים וחברות נוספים נאחד את הציבור על גווניו השונים כדי שנמשיך לעשות טוב לתושבי עיר בית שמש"

נתי גבאי המועמד מטעם המפלגה הודה לשר ואמר: "מודע לגודל האחריות המוטלת על כתפי להוביל יחד עם חברי את מפלגת הציונות הדתית בעיר בשנים בקרובות , אבקש מכאן לקרוא לכל חברי בעיר להתאחד יחד למפלגה גדולה מאוחדת ומשמעותית, מפלגת הציונות הדתית , חברי ואני נפעל להיות מעורבים ומשמעותיים בניהול העיר בשנים הקרובות בכל תחומי העשייה ומתוך שיתוף פעולה מלא יחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. אבקש להודות ליו"ר המפלגה שר האוצר בצלאל סמוטריץ וליתר השרים לחברי הכנסת ולמנכ"ל המפלגה שבחרו בי למשימה זו , ובעז"ה נעשה ונצליח "

  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully