וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום אחד: אושרו מגה תוכניות נדל"ן באזור

29.6.2023 / 15:56

אזור צועדת קדימה: שתי תכניות ענק אושרו ביום אחד. הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור אישרה את התכנית להקמת "שכונת הפארק" ואת התכנית להתחדשות עירונית במתחם יצחק שדה באזור

הצצה לשכונות החדשות של אזור. הדמייה: כהן וינד אדריכלים, אתר רשמי
הצצה לשכונות החדשות של אזור/אתר רשמי, הדמייה: כהן וינד אדריכלים

הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) אישרה את התכנית להקמת "שכונת הפארק" באזור המשתרעת על שטח של כ-95 דונם וכוללת 1,100 יחידות דיור, מוסדות ציבור, פארק נופש וספורט וכ-40,000 מ"ר למסחר ותעסוקה.

לצד זאת, אושרה התכנית להתחדשות עירונית במתחם יצחק שדה שתוסיף כ- 1,100 יחידות דיור חדשות וכ- 2,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסקה.

ראש המועצה אריה פכטר: "זהו יום חג לאזור , יום שבו הבטחנו כי מיזם פינוי בינוי במתחם יצחק שדה יהפוך מחזון למציאות תוך הבטחת שגשוגו ופיתוחו של היישוב. תכנית ההתחדשות תיכנס להפקדה וצפי למתן תוקף הינו בעוד כחצי שנה. עם מתן תוקף, היזמים במתחם יוכלו לקדם היתרים במסלול מואץ. יודגש כי התכנית הוגשה על ידי הרשות להתחדשות עירונית והמועצה במסלול קידום יעיל תוך פרימת חסמים משמעותיים שיבטיחו את ההיתכנות למימוש. כלל תושבי אזור בדגש על תושבי יצחק שדה יכולים להיות מאושרים כי היום הזה מהווה אבן דרך משמעותי בדרך לפיתוח אזור תוך שגשוגה של המועצה המקומית אזור. תודה למהנדסת המועצה אדריכלית אסנת אלרון ,לצוותי התכנון ברשות משרד כהן וינד אדריכלים ותנע חברה לניהול - תכנית יצחק שדה וברנדייס אדרילים - תכנית הפארק".

  • עוד באותו נושא:
  • אזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully