וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וועדת הליכוד החליטה על תמיכה מלאה במיכאל וידל לראשות עיריית רמלה

28.6.2023 / 18:05

הוועדה המוניציפאלית של הליכוד בראשות צביקה ברוט הצביעה היום פה אחד לתמוך פעם נוספת במיכאל וידל לראשות העיר רמלה. בכך, מחזק ראש הממשלה בנימין נתניהו, את הקשר החברי החם שנרקם בין השניים לאורך השנים

בנימין נתניהו ראש הממשלה ומיכאל וידל ראש העיר רמלה במפלגת הליכוד. צלום: סניף הליכוד, אתר רשמי
בנימין נתניהו ראש הממשלה ומיכאל וידל ראש העיר רמלה במפלגת הליכוד/אתר רשמי, צלום: סניף הליכוד

הודעת התמיכה של הליכוד היום במיכאל וידל בהתמודדות שלו לראשות העיר רמלה, היא הצבעת אמון מלאה, בו, בדרכו ובפועלו בקדנציה בת חמש השנים. וזאת לא מעט אודות לקשר החברי החם שיש לוידל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והדלתות הפתוחות לפניו במשרדי הממשלה.

המשך התמיכה של הליכוד, הינה אמירה חזקה, המציבה את ממשלת ישראל מאחורי מיכאל וידל ומבטיחה לו גב חזק להמשך הפעילות הענפה שלו לקידום העיר. בזכות זאת הוא יוכל להמשיך ולקדם תכניות רבות הכוללות מיזמים בקנה מידה ענק.

בתגובה לפרסום ההצבעה של מפלגת הליכוד, אמר מיכאל וידל: "אוסיף להוביל את העיר רמלה קדימה, כחלק מחזוני למצב את העיר כמטרופולין מתקדם ומוביל ויחד עם זאת להמשיך להיות קשוב ואכפתי לתושבים. להקשיב ולדבר איתם בגובה העיניים. אני נבחר שלהם ואני מייצג ומשרת את ציבור רמלה ולא את עצמי. הודעה הליכוד, מהווה רוח גבית חזקה לקראת הבחירות שייערכו ב - 31 באוקטובר, במיוחד לאור העובדה שגם מפלגת ש"ס אמורה להביע את תמיכתה בי".

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully