וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רשות הבדואים הפורש יתמודד על ראשות העיר ערד

28.6.2023 / 14:51

פרסום ראשון: יאיר מעיין מנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, פרש לאחרונה מתפקידו ועבר להתגורר בערד, לאחרונה הוגשה כנגדו תלונה על ידי אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה. כעת מודיע כי יתמודד בבחירות לראשות העיר

יאיר מעיין, מנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, הודיע היום על התמודדות לראשות העיר ערד, בימים אלו הוא עובר ונרשם כתושב ערד.

לפני כחצי שנה עלה שמו של מעיין לכותרות אחרי נציבות שירות המדינה הגישה תובענה משמעתית נגדו, לפיה למרות שלא סיים לימודי תואר ראשון במוסד אקדמי מוכר, הציג עצמו במכרזים לתפקידי מנכ"ל מקרקעי ישראל ומנכ"ל מקורות, כבעל תואר ראשון.

לפני מספר חודשים הודיע על פרישה מתפקידו וכעת יוצא למירוץ על ראשות העיר ערד מול ראש העיר המכהן, ניסן בן חמו נציג יש עתיד.

בהודעה שפרסם יאיר מעיין - "נתחיל מהשורה התחתונה: מבחינתי, זו ההזדמנות האחרונה להציל את ערד. מצרף את התייחסותי לפניות הרבות שאני מקבל בימים האחרונים: ב-7 השנים האחרונות שימשתי כמנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. כתושב הנגב בעצמי, עקבתי בעצב אחרי שקיעתה של העיר ערד, מי שהייתה אחת מערי הדגל של הדרום בשנות ה-90: הגירה שלילית חריפה, קריסה חדה בתקציבי העיר, קיפאון עמוק בפיתוח העיר, סגירת מקורות תעסוקה ובנייה אפסית למגורים.

השקיעה של ערד מתחדדת מאוד ביחס לפריחה של כל יישובי הנגב, במסגרת הסכמי הגג שנחתמו בעשור האחרון, עם שיווק של עשרות אלפי יחידות דיור בערים כמו דימונה, אופקים, שדרות, נתיבות, קריית גת ובאר שבע. כל הערים האלו קלטו בשנים הללו אלפי זוגות צעירים חדשים, שדרגו את רמת התשתיות שלהן ושיקמו את השכונות הישנות בהיקפים מעוררי השראה, בזמן שערד נותרה הרחק מאחור בכל התחומים.

במהלך השנים האחרונות קיבלתי פניות מצד תושבים בערד, כמו גם פניות מצד גורמים בכירים במשרדי הממשלה, כאשר הפניות הללו עלו מדרגה בחודשים האחרונים. מצבה הקשה של העיר ערד גרם לי לבחון את הנושא לעומק ולקבל את ההחלטה להתגייס למשימה לאומית בעיניי, לא פחות, כפי שעשיתי בכל מקום בו נקראתי אל הדגל.

בימים אלה אני עובר לגור בערד ומתארגן לקראת ההתמודדות שלי לראשות העיר. אני יודע בדיוק לאיזו בריכה אני קופץ, אבל המחיר שווה את מה שנוכל לעשות למען העיר הזו.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

יאיר מעיין, "בימים אלה אני עובר לגור בערד ומתארגן לקראת ההתמודדות שלי לראשות העיר". צילום: שרון גבאי, אתר רשמי
יאיר מעיין, "בימים אלה אני עובר לגור בערד ומתארגן לקראת ההתמודדות שלי לראשות העיר"/אתר רשמי, צילום: שרון גבאי

אני לא איש פוליטי ולא מחויב לאף מפלגה. רק טובת הנגב המזרחי עומדת לנגד עיניי ואשתף פעולה עם כלל הציבור והקהילות בערד. אני שמח ומודה על התמיכה הרחבה שאני מקבל ממרבית המפלגות החברות בממשלה, כמו גם חלק ממפלגות האופוזיציה, ששמו את המחלוקות הפוליטיות ביניהן בצד לאור מצבה הקשה אליו נקלעה ערד בשנים האחרונות.

אני מתכוון להביא את הניסיון ומנעד היכולות שבורכתי בהן לטובת תושבי ערד, כפי שעשיתי בתפקידיי כמנכ"ל עיריית ירושלים, כמנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות ובתפקידים הבכירים אותם מילאתי לאורך השנים, על מנת לפעול במלוא המרץ והעוצמה, יחד עם תושבי העיר, ולהצעיד את ערד לכיוונים אחרים לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully