וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 73, יואל לביא ראש העיר רמלה שפרש: "אני מנצח את כל המתמודדים בסיבוב ראשון"

25.6.2023 / 19:27

בחודש יוני 2017 נערכו בחירות מיוחדות ברמלה, בעקבות הודעה על פרישתו של יואל לביא, מי שישב 24 שנים בכסא ראש העיר. את מקומו תפס ראש העיר מיכאל וידל, כעת מכריז לביא, "אני חוזר לעירייה ומנצח את כולם"

בגיל 73, חוזר יואל לביא להתמודד על ראשות העיר רמלה. באדיבות המצולמים
בגיל 73, חוזר יואל לביא להתמודד על ראשות העיר רמלה/באדיבות המצולמים

בגיל 73, חוזר ראש העיר הפורש של יואל לביא למרכז הבמה הפוליטית ומכריז על התמודדות לראשות העיר רמלה. לביא מי שהיה ראש העיר רמלה במשך 24 שנים ופרש באמצע הכהונה שלו בשנת 2017, מכריז כי "הוא חוזר לנצח את ראשות העיר, כבר בסיבוב הראשון".

את מקומו של לביא, תפס בבחירות 2017 וגם בבחירות 2018, מיכאל וידל, ראש העיר המזוהה עם הליכוד שקידם לא מעט תוכניות אסטרטגיות ברמלה והצליח למזער את החיכוך בעיר בין יהודים וערבים במהומות שומר חומות.

בראיון לוואלה! מספר לביא ,"לא תכננתי לרוץ, אבל התושבים קראו לי לחזור, לדאוג לאיכות החיים ברמלה. האנשים לא מרוצה מוידל ורוצים להחליפו. צריך לשפר את השירות לתושבים, יש תחושה של זלזול למי שפונה לעירייה.

לביא בטוח בניצחונו ומכריז, "אני מנצח את כולם בסיבוב ראשון". אך למרות ההצהרות הגדולות, רמלה הולכת לקרב בחירות, כאשר מיכאל וידל הוא נציג הליכוד ונהנה מתמיכת ראש הממשלה נתניהו. בנוסף, מתמודד לראשות העיר הראל שהם, חבר מועצת העיר ומקורב לציונות הדתית.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 - הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully