וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד מסתערת על הבחירות לשלטון המקומי

23.6.2023 / 15:22

מפלגת יש עתיד נערכת לבחירות המוניציפליות ומתכננת לחזק משמעותית את הנציגות במועצות ובערים ולהציב מספר מועמדים לראשות כדי להבטיח את השמירה על הערכים הליברלים והדמוקרטיים בשלטון המקומי. יאיר לפיד: "הדרך לשלטון המרכזי עוברת דרך השלטון המקומי"

יש עתיד לשלטון המקומי - כנס יציאה לדרך. צילום : אלעד גוטמן, אתר רשמי
יש עתיד לשלטון המקומי - כנס יציאה לדרך/אתר רשמי, צילום : אלעד גוטמן

אחרי ההודעה הצפויה של חברת הכנסת אורנה ברביאי לראשות עיריית תל אביב יפו מטעם יש עתיד, השיקו בכנס מיוחד שנערך היום (ו') בראשות רה"מ לשעבר ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ובהשתתפות חברי כנסת רבים ועשרות הנציגים שיתמודדו בבחירות הקרובות לראשות ולמועצת העיר ברחבי הארץ.

ביש עתיד בחרו להציב שורה של נציגי ציבור ופעילים מרכזיים שיובילו את הרשויות לטיפול בבעיות האמיתיות של האזרחים ויהוו עוגן ערכי לישראל יהודית, דמוקרטית וחזקה.

חלק מנבחרת המועמדים וראשי הערים המכהנים מטעם יש עתיד, ניסן בן חמו - ראש העיר ערד, ליזי דלריצ'ה - ראש עיריית גני תקווה, אמיר כוכבי - ראש העיר הוד השרון, רותם ידלין -ראשת מועצה מקומית גזר, אורנה ברביבאי - מועמדת לראשות עיריית תל אביב יפו, זוהר בלום - מועמד לראשות העיר רחובות ועוד עשרות מועמדים ומועמדות לחברות במועצות.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 - הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

כנס בחירות מקומיות יש עתיד/צילום: עידו רימון

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד: "הפעם יש עתיד הגדירה לעצמה כמטרה אסטרטגית את הבחירות המוניציפליות. הדרך לשלטון המרכזי עוברת דרך השלטון המקומי. הבנו שאם אנחנו רוצים להגן על הציבור הליברלי בישראל נצטרך לעשות את זה גם דרך הרשויות המקומיות".

אטל הובן מנכ"לית יש עתיד: "החלטנו לחזק את ייצוג הנשים בשלטון המקומי לאור העובדה כי בשלטון המרכזי קיים תת ייצוג הולם וזכויותיהן מאוימות על ידי הממשלה הנוכחית ולצד מועמדות שתציב לראשות ערים, יכללו הרשימות למועצות ייצוג נשי מרשים".

ראש מטה השטח, טל מגרה: "יש עתיד תתמודד בעשרות עיריות ומועצות בבחירות הקרובות. אנחנו מכפילים את כמות המתמודדים הפעם ואנחנו מתכוונים לחזק את המפלגה בכל הארץ. בכנס היום דיברנו על חיי היום יום ועל הנושאים שמשפיעים על התושבים שלנו ובשביל זה אנחנו פה, לשפר ולקדם את איכות חייהם של תושבי מדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • יש עתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully