וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות באשדוד: תלונה במשטרה וחשד למתקפת סייבר על אתר חדשות מקומי

23.6.2023 / 9:29

אייל בן שמחון, המו"ל של אתר החדשות המקומי אשדוד נט הגיש תלונה במשטרה על איומים וניסיונות לפגיעה בכלי תקשורת בתקופת בחירות

תלונה הוגשה למשטרה על איומים והתקפות סייבר על אתר החדשות באשדוד. צילום: אשדוד נט, אתר רשמי
תלונה הוגשה למשטרה על איומים והתקפות סייבר על אתר החדשות באשדוד/אתר רשמי, צילום: אשדוד נט

המאבק לראשות העיר אשדוד מגיע גם למשטרת ישראל. אייל בן שמחון, הבעלים של אתר החדשות המקומי אשדוד נט, הגיש תלונה במשטרה בעקבות החשדות למתקפות סייבר טכנולוגיות, איומים ושליחת הודעות החשודות כספאם.

על רקע מערכת הבחירות לראשות העיר אשדוד והמאבק היצרי מאוד בין ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי והמועמד המוביל ברק סרי, טוען בן שמחון, כי גורמים בעלי אינטרסים פועלים כנגדו כדי שלא יחשוף כתבות כנגד אחד המועמדים, לדברי בן שמחון, משקיעים בקמפיין השחרה כנגד האתר שלו, סכומי כסף, המגיעים למיליוני שקלים.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 - הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

מי מאיים על איש התקשורת אייל בן שמחון באשדוד?. באדיבות המצולמים
מי מאיים על איש התקשורת אייל בן שמחון באשדוד?/באדיבות המצולמים

אייל בן שמחון - האתר נמצא בימים האחרונים תחת מתקפה פרועה חסרת רסן כי ככל הנראה הוא המחסום האחרון שעומד בין אותם הגורמים לבין הצלחתה של המזימה שלהם. האתר תחת התקפה, כי לא הצליחו לקנות את בעליו בהון עתק שהוצע לו כדי להשתיק את הביקורת. מאות אלפי שקלים שיגיעו מהר מאוד למיליוני שקלים, מושקעים בימים אלו למנוע מכם הקוראים לשמוע את מה שמתחולל מתחת לפני השטח ומעל לפני השטח בעיר שלנו.

החשד שלנו הוא שהניסיון הערב להפוך את האתר כספאם במסגרת מתקפה מתוחכמת, הוא באותה המסגרת של המתקפה הכוללת על אשדוד נט מצד גורמים המעוניינים להשתלט על העיר אשדוד ומשאביה, אך אתר אשדוד נט מבקש למנוע זאת באמצעות חשיפת הגורמים, תוכניותיהם ומעלליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully