וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר משרד הפנים פורש מתפקידו וירוץ לראשות מועצת קדומים בשומרון

22.6.2023 / 10:56

עוזאל ותיק, דובר משרד הפנים, ירוץ לראשות מועצת קדומים וזוכה לברכת הדרך של חננאל דורני ראש המועצה ב - 16 השנים האחרונות שלא יתמודד בבחירות הקרובות

עוזאל ותיק, מנהל אגף בכיר לדוברות, תקשורת והסברה במשרד הפנים, הכריז היום (ה') על התמודדותו לראשות מועצת קדומים.

ותיק, לשעבר סגן ומ"מ ראש מועצת קדומים, גדל בקדומים ופועל בהתנדבות ביישוב שנים רבות בוועדות השונות ובפעילות חברתית וקהילתית למען קידום היישוב. נשוי למרב ואב לשישה ילדים. עוזאל משרת כקצין במילואים, מאמן רשויות מקומיות ומסביר בחירום בטלוויזיה וברדיו ושימש סמנכ"ל בחברת תשתיות תחבורה מהגדולות בארץ בה ליווה את תהליך הקמתה והפעלתה של הרכבת הקלה הראשונה בישראל. בשנה האחרונה משמש כממונה מטעם שר הפנים להקמת מועצה מקומית חדשה בשומרון.

חננאל דורני, ראש המועצה המכהן של קדומים ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר הודיע על תמיכתו בעוזאל ותיק לראשות המועצה וקרא לתושבים להצביע בעבורו.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023

"לאחר שנים רבות של ניסיון ציבורי ועסקי במשרד הפנים, בצבא, ברכבת הקלה בירושלים, ברשויות מקומיות ובגופים נוספים, החלטתי שבשלה העת להביא את הידע והניסיון שצברתי למען קדומים, למען פיתוח נוף ילדותי, למען התושבים ולמען ילדינו", אמר ותיק. "אני עובר מהשלטון הארצי לשלטון המקומי ומביא איתי ניסיון עשיר מפעילותי במשרדי ממשלה ובמגזר הפרטי, כמו גם את הידע הרב שצברתי בתחום הרשויות המקומיות בכלל וביו"ש בפרט".

דובר משרד הפנים מתמודד לראשות מועצת קדומים בשומרון. צילום: ניצי אילן, אתר רשמי
דובר משרד הפנים מתמודד לראשות מועצת קדומים בשומרון/אתר רשמי, צילום: ניצי אילן

ראש מועצת קדומים הפורש, חננאל דורני אמר כי "אחרי כ- 16 שנים שבהן אני מכהן כראש מועצת קדומים במהלכן הובלתי תנופת בנייה ופיתוח כולל קידום תכניות לבניית אלפי יחידות דיור, גמלה בליבי ההחלטה לא להתמודד לקדנציה נוספת. שמחתי לשמוע כי סגני לשעבר, עוזאל ותיק, החליט להתמודד לראשות המועצה. ותיק פעיל ביישוב בתחומים רבים והוא מביא עמו ניסיון רב מתפקידיו במשרד הפנים, בתחבורה, ובצה"ל. אני סמוך ובטוח כי עוזאל הוא האיש הנכון בזמן הנכון ויצעיד את קדומים קדימה, להמשך תנופה וצמיחה".

ותיק הודה לדורני על תמיכתו: "כמו כל תושבי קדומים, אני מודה לחננאל על 16 שנים שבהן פעל ללא לאות למען היישוב באופן אחראי ושקול תוך התמקדות בפריצות דרך בתכנון בנייה לטווח הארוך ופיתוח היישוב. לחננאל זכויות רבות בקדומים ובכל רחבי יהודה ושומרון ואני משוכנע שהוא ימשיך לתרום ולסייע מניסיונו הרב ומיכולותיו הרבות להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון בכלל ולקדומים בפרט".
ותיק התייחס גם לאתגרים שעל שולחן ראש המועצה: "קדומים עומדת בפני תנופת בנייה, אך גם בפני אתגרים רבים. כמו כולם, גם אני עומד בפקקים בדרך לעבודה ובחזרה הביתה. מניסיוני בתחום התחבורה אני יודע כי אין פתרונות קסם וכי שינוי תוואי כביש 55 עשוי לקחת זמן. הפתרון המשלים לצמצום הפקקים הוא פיתוח עסקים ומרחבי עבודה קרוב לבית בקדומים. ככל שנפתח את העסקים ביישוב, כך נוכל לפתח מקומות תעסוקה, בילוי, קניות, בריאות וכל מה שצריך קרוב לבית. מגיע לתושבי קדומים להתרחב, לצמוח, לגדול, ולהתרגל לטוב".
"יש לי עוד תוכניות רבות אותן אני מתכוון להגשים. לא באמצעות פתרונות קסם, סיסמאות או הבטחות ללא כיסוי, אלא באמצעות עבודה קשה, יצירתיות וחזון".

  • עוד באותו נושא:
  • קדומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully