וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 נערות מובילות טכנולגיה מתארחות בבית הנשיא

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 12:49

הגב' מיכל הרצוג, אשת הנשיא אירחה במשכן הנשיא, 60 נערות צעירות שמובילות שינוי והעצמה נשית במסגרת מיזם "בין החיבורים" המשלב חברות וטכנולוגיות בישראל

מיזם "בין החיבורים" מגשר בין המגזר הדרוזי ,נוצרי, מוסלמי, בדואי ויהודי ע"י פעילות משותפת שדוחפת ליזמות בתחומים חברתיים. המיזם משלב חברות וטכנולוגיות המאפשרות למשתתפים במיזם להשתמש בכלים המתקדמים ביותר כגון מציאות רבודה (AR), Chat GPT וטכנולוגיות נוספות.

דורון אמיר, מנכ"ל חברת הסייבר CyTaka התארח אף הוא במשכן הנשיא בשל תרומתו לעוד מיזם חברתי חשוב מטעם פרויקט "מנהיגות מגשרת" של עמותת דגן, לזכרו של האלוף וראש המוסד לשעבר מאיר דגן. עמותת דגן הביאה אלינו את מיזם "בין החיבורים" בניהולו של ליאור גורפינקל (בעצמו בוגר "מנהיגות מגשרת"). המיזם פועל לקירוב וגישור בין המגזרים השונים בחברה בישראל, באמצעות התנסות משותפת בפרויקטים חברתיים וחינוכיים.

מיכל הרצוג, אשת נשיא המדינה ומשתתפי המיזם. צילום : בית הנשיא, אתר רשמי
מיכל הרצוג, אשת נשיא המדינה ומשתתפי המיזם/אתר רשמי, צילום : בית הנשיא

דורון אמיר, מנכ"ל CyTaka בבית הנשיא: "אני רוצה להודות ולחזק את המיזם בין החיבורים אשר מאחד ומוביל את החברה בישראל למקום טוב יותר שמדגיש את החיבור והאיחוד ולא את הפילוג. "בין החיבורים" מראה את העוצמה הנשית והחברתית שהתכנסה היום בבית הנשיא בדגש על מיזם שמעצים נשים מקשת המגזרים בישראל: הדרוזי, הנוצרי, המוסלמי, הבדואי והיהודי והיד עוד נטויה לאחד מגזרים נוספים ולהראות את כל הטוב שבחברה הישראלית. אתן שמעיזות ליזום ולהוביל שינוי אתן הכוח לשינוי ואתן התשובה לגזענות והבורות שמנסות לכרסם בערכי החברה בישראל . תודה לכן שאתן מובילות שינוי חיובי.

החברה בישראל צריכה עכשיו יותר מתמיד עידוד ותמיכה של עוד מיזמים המקרבים מגזרים שונים בישראל זה לזה. כל דחיפה ותרומה אשר משפיעה על החברה בכללותה היא מבורכת כי אין דבר חשוב יותר מלתת ולהחזיר בחזרה לחברה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully