וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש העיר תל אביב יפו: "זו הייתה הקדנציה הגרועה ביותר של חולדאי"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 13:13

"תמיכתו בגורמים קיצוניים ומשיחיים שפועלים כדי להגביר את ההדתה בעיר, מסכנים את עתיד ת"א-יפו כחילונית וחופשית. זו העת לשינוי ולחילופי דורות", מכריז ראובן לדיאנסקי, סגנו של חולדאי, שהודיע היום כי יתמודד מולו לראשות העיר

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר ומועמד לראשות עיריית ת"א-יפו. צילום: אייל נבו, אתר רשמי
ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר ומועמד לראשות עיריית ת"א-יפו/אתר רשמי, צילום: אייל נבו

בורסת השמות והמועמדים לראשות עיריית תל אביב יפו מתעדכנת בכל יום, חברת הכנסת ומספר 2 ביש עתיד, אורנה ברביבאי, עדיין שוקלת את מועמדותה. מי שכבר הכריזו כי יתמודו מול חולדאי, ציפי ברנד, עמוס שפירא, וסגנו ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי-חילונים ירוקים".

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר ומועמד לראשות עיריית ת"א-יפו: "העיר לא מנוהלת. אין "בעל בית". העיר מופקרת לחברת נת"ע, ליזמי נדל"ן, לחפירות ולמטרדים שהופכים את החיים בעיר לסיוט. הפקרת המרחב הציבורי, הביאה לכך, שגורמים משיחיים וקיצוניים השתלטו עליו ועושים בו כשלהם במטרה לפגוע בחיים החילוניים שלנו - לפעמים גם בתמיכה ובשיתוף פעולה של עיריית ת"א. זה לא יכול להימשך כך! אני אשים סוף להפקרות".

"אחרי 25 שנה הגיע הזמן להיפרד", טוען לדיאנסקי ומתכוון לראש העירייה המכהן. "ראש העירייה הנוכחי, רון חולדאי, מכהן בתפקידו מזה כ-25 שנים ברציפות - כרבע מאה - ועל פי הודעתו הוא מתכוון להתמודד שוב. ואני אומר מספיק! העיר והעירייה זקוקים לריענון - לחילופי דורות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully