וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה בירוחם: מתכננים שדרוג לדיור הציבורי

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 8:23

מנכ"ל עמידר, אלי בן מאיר, קיים השבוע סיור מקצועי במועצה המקומית ירוחם יחד עם ראשת המועצה טל אוחנה. טל אוחנה. ראשת מועצת ירוחם: "דיירי הדיור הציבורי הוזנחו עשרות שנים, מקווה להוציא אל הפועל את תוכניות ההתחדשות העירונית כבר בשנה הקרובה"

מתכננים התחדשות עירונית בדיור הציבורי בירוחם. באדיבות המצולמים
מתכננים התחדשות עירונית בדיור הציבורי בירוחם/באדיבות המצולמים

בסיור השתתפו בכירי המועצה המקומית, נציגי ההנדסה, הרווחה והביטחון ואנשי סניף עמידר המקומי.
ראשת המועצה נתנה סקירה מקיפה של נתונים על העיר, ולאחר מכן המשיך הסיור לשכונת יצחק שדה, שם סיירו במתחמים אותם משפצת החברה ובמספרת דירות, שם נפגשו עם דיירי הדיור הציבורי. במסגרת הסיור, סוכם על שיפוץ נוסף בשכונה, וכן נדונה סוגיית החזקת מקלטים בבנייני עמידר.

בנוסף, סוכם כי החברה והמועצה יעשו מאמצים משותפים למצוא מודל שיאפשר קידום פרויקט התחדשות עירונית ביישוב.

מנכ"ל עמידר, אלי בן מאיר: "אנו ממשיכים בסיורי השטח שלנו על מנת לעקוב מקרוב על האתגרים והפערים וכדי לשפר את השירות ללקוחות החברה, דיירי הדיור הציבורי. יחד עם ראשת המועצה וצוותה נמשיך לחזק את הקשר עם הדיירים ביישוב ולתת להם את השירות והמענה הטוב ביותר".

ראשת מועצת ירוחם, טל אוחנה: "דיירי הדיור הציבורי הוזנחו עשרות שנים. רק רוח מפקד שמסתכלת להם בעיניים ומקשיבה קשב רב לצרכיהם תאפשר עשיית צדק עימם. אני מודה למנכ"ל על הביקור, ומקווה להוציא אל הפועל את תוכניות ההתחדשות העירונית, רכישת בתים חדשים, ושיפוץ המקלטים כבר בשנה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירוחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully