וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: במימון מועצת מטה יהודה יצאו 12 לוחמים למסע ריפוי ברומניה

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 12:18

מטה יהודה המועצה הראשונה בישראל שהוציאה יחד עם עמותת "בשביל המחר" מסע ייחודי ללוחמים ולוחמות, תושבי המועצה שנחשפו לאירועי קרב בשירות הצבאי

השבוע יצא לדרך מסע ראשון של 12 לוחמים ולוחמות שיצאו למסע לעיבוד חוויות מהשירות הצבאי בהרי הקרפטים ברומניה. ראש מועצת מטה יהודה, ניב ויזל שם לו למטרה להגיע אל אוכלוסיית הלוחמים המשוחררים אשר חוו חוויות קרב בשירותם הצבאי ולאפשר להם מסע לעיבוד חוויות לחימה ביחד עם עמותת "בשביל המחר".

היום (29.5), יצאו שנים עשר לוחמים ולוחמות משוחררים שנבחרו ע"י נציגי העמותה, למסע במסגרתו יעברו תהליך אישי של הקניית כלים להתמודדות עם אתגרי החיים, שיח ועיבוד חוויות השירות לקראת חיים משמעותיים בעולם האזרחי, בהרי הקרפטים ברומניה. לפני שבועיים נפגשו המשתתפים והמשתתפות למפגשי הכנה לקראת היציאה למסע.

ניב ויזל, ראש מועצת מטה יהודה: "אני שמח ונרגש להיות ראש המועצה הראשון שמרים את הכפפה ואשר הביא את מטה יהודה להיות המועצה הראשונה בישראל שמוציאה חיילים משוחררים למסע עיבוד שכזה. יש לכולנו אחריות לחיילים שלחמו והגנו על המדינה. המסע מאפשר עיבוד חוויות לחימה שנשארות עם החיילים והחיילות גם שנים לאחר השחרור. אני מאד מרגש באופן אישי על הצלחת הוצאת היוזמה הזו לפועל למען משוחררי צה"ל, תושבי מטה יהודה"

12 לוחמים ולחמות יוצאים למסע במימון מועצת מטה יהודה. צילום: דוברות מטה יהודה, אתר רשמי
12 לוחמים ולחמות יוצאים למסע במימון מועצת מטה יהודה/אתר רשמי, צילום: דוברות מטה יהודה

עמותת "בשביל המחר" מוציאה מדי שנה עשרות מסעות קבוצתיים של צעירים ישראלים שלחמו בצה"ל, אל מקום רחוק מהמולת היום- יום, המאפשר להם לגעת בפצעים החבויים. המסע הינו מסע בטבע שיתקיים במשך שבעה ימים בהרי הקריפטיים שברומניה, וילווה על ידי אנשי מקצוע מתחומי הפסיכולוגיה, הנחיית קבוצות וטבע- תרפיה.

במרכז הצעירים "יהודה" נחשף הצוות לנתון המתסכל אודות רשימת ההמתנה הארוכה ליציאה למסע בכל הארץ, ובחר כמי שאמון על רווחת צעירות וצעירי המועצה שלא לעמוד מלכת ולאפשר ללוחמות ולוחמים משוחררים, תושבי המועצה לצאת למסע במיוחד עבורם.

תומר פרייבך, מנכ"ל העמותה: "גיבוש קבוצת מסע בשביל המחר על ידי המועצה האזורית מטה יהודה מהווה פריצת דרך לגיבוש קבוצה הטרוגנית למסעות. היכולת של מרכז הצעירים לאתר משתתפים, לבנות קבוצה ולסייע במימון הפעילות מפשטת מאוד את תהליך ההכנה למסע והעובדה שהמשתתפים מגיעים מאזור אחד, תסייע לקבוצה להמשיך כקבוצה תומכת גם שנים רבות אחרי המסע עצמו".
הם היו שם בשבילנו, מחובתנו להיות שם בשבילם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully