וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכרו של יובל פרנקל ז"ל שהקדיש את חייו למען הדיור הציבורי בישראל

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 11:35

הסוכנות היהודית, המגבית המאוחדת לישראל (UIA) וחברת עמיגור הוקירו את זכרו של יובל פרנקל ז"ל, האיש שהקדיש את חייו למען דיירי הדיור הציבורי - וקראו על שמו את בית גיל הזהב בקרית אונו

עמיגור, חברת הבת של הסוכנות היהודית, תקרא את בית גיל הזהב בקרית אונו על שמו של מנכ"ל עמיגור לשעבר, יובל פרנקל ז"ל, שהקדיש את חייו למען דיירי הדיור הציבורי והלך לעולמו בפברואר 2022.

טקס ההנצחה נערך בקרית אונו ביוזמה משותפת של הסוכנות היהודית, המגבית המאוחדת לישראל (UIA) ועמיגור. באירוע נכחו בני משפחתו של יובל פרנקל, יו"ר הסוכנות היהודית אלוף (מיל.) דורון אלמוג, סמנכ"ל משרד השיכון נתנאל לפידות, ראש העיר קרית אונו ישראל גל, יו"ר עמיגור משה עשירי; מנכ"ל עמיגור ארז שני, הנהלת הסוכנות היהודית, הנהלת עמיגור ועובדיה.

יובל פרנקל כיהן כמנכ"ל עמיגור במשך כ-20 שנה ושימש בתפקיד זה עד יומו האחרון. במהלך שנותיו בעמיגור, הוביל את החברה להישגים יוצאי דופן, בין היתר, יזם והוביל את בנייתן של אלפי יחידות דיור לדיירי גיל הזהב גם בבית זה, הקים מחלקות סיעודיות, מיגון בתי מגורים ועוד.

שמו של יובל, שהקדיש את חייו לסייע לזולת, לקשישים, ניצולי שואה ונזקקים, נישא בהערצה בפי גורמי רווחה ופעילים חברתיים מכל קצות הארץ.

יו״ר הסוכנות היהודית האלוף במיל. דורון אלמוג וראש עיריית קריית אונו ישראל גל עם בני משפחתו של יובל פרנקל ז״ל - אשתו סיגל, בנו עדי ובתו הילה. צילום באדיבות עמיגור, אתר רשמי
יו״ר הסוכנות היהודית האלוף במיל. דורון אלמוג וראש עיריית קריית אונו ישראל גל עם בני משפחתו של יובל פרנקל ז״ל - אשתו סיגל, בנו עדי ובתו הילה/אתר רשמי, צילום באדיבות עמיגור

עמיגור ממשיכה את דרכו של יובל במסגרת היוזמה הלאומית של ממשלת ישראל - משרד הבינוי והשיכון, הסוכנות היהודית ועמיגור לבניית 2,650 יחידות דיור ברחבי הארץ. הפרויקט מבוצע באמצעות חברת עמיגור, חברת הבת של הסוכנות היהודית לטובת דיור גיל זהב. כל אלו מצטרפים להסכם אותו חתמה הסוכנות היהודית יחד עם משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר להקמת 3,000 יחידות דיור נוספות במטרה להגדיל את מספר הדירות בדיור הציבורי ולסייע בביקוש הגדול לדירות אלה.

בדברים שנישאו לזכרו בטקס סופר שמעבר ליכולותיו המקצועיות, יובל פרנקל ניחן ברגישות יוצאת דופן לאוכלוסיות החלשות בחברה הישראלית והוציא אל הפועל מהלכים גדולים שהשפיעו על חייהם של אלפי בני אדם וכל זאת בצנעה ובענווה. אישיותו ועשייתו של יובל הותירו חותם לאורכה ולרוחבה של המדינה והשליחות המרכזית של חייו התאפיינה באחריות חברתית, רגישות ועזרה לזולת.

יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף במיל. דורון אלמוג: "התרגשתי לקחת חלק במעמד קריאת בית גיל הזהב בקרית אונו על שמו של יובל פרנקל ז"ל שנפטר בהיותו מנכ"ל עמיגור. יובל הקדיש את חייו למען דיירי הדיור הציבורי מתוך אהבה ומסירות גדולה. רגישותו האנושית יוצאת הדופן והשפעתו על אלפי אנשים, יישארו עמנו לשנים רבות. היחס לחלשים בחברה מגדיר את מידת אנושיותנו כיחידים וכחברה. דרך חייו של יובל פרנקל היא ציון דרך ומקור השראה לכל איש ציבור בישראל במסענו ליעד הנשגב הקרוי חברת מופת".

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו: "יובל זכרונו לברכה היה חברי הטוב ועדיין אני מתקשה להאמין שדמותו המחוייכת ומלאת שמחת החיים כבר לא איתנו. התחלנו ביחד את דרכנו בשירות הציבורי ושם גם הכרנו ולימים הפכנו לחברים. אני מתרגש מאד מהעובדה שחברת עמיגור לה נתן יובל את כל מרצו, בחרה להנציח את שמו בעיר קריית אונו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully