וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות באילת: סגן ראש העיר הצעיר בא לנצח את ראש העיר הוותיק

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 20:33

מערכת הבחירות החלה גם בעיר הדרומית בישראל, מתן בארי סגן ראש העיר הודיע על ריצה לראשות העיר ויתמודד מול אלי לנקרי ראש העיר המכהן וגבי קדוש בני ה-70

"מאחורי עשור של ניסיון אדיר בשירות הציבורי - ולפני ראשות העיר אילת!" כך הזניק בארי את הריצה בבחירות הקרובות. בארי בן ה-36 מילא בעשור האחרון את כל התפקידים האפשריים במועצת העיר מלבד ראשות העיר, החליט להסתכל בעיניים למתמודדים הוותיקים אלי לנקרי (70) וגבי קדוש (70), ולהוות להם אלטרנטיבה צעירה ומרעננת. משימת חייו של בארי היא להציע לתושבי אילת עתיד פורה ונמרץ, בכל תחומי החיים, שיביאו את אילת לקדמה המודרנית ולהגשמת הפוטנציאל העצום שלה.

בארי כינס אמש את חבריו הקרובים ופעילי סיעתו ופרש בפניהם את חזונו לעשור הקרוב. הקרובים שנכחו, נחשפו לבסיס ההתחייבויות של התוכנית המרכזית אשר גיבש מתן לעיר אילת ולתושביה בשנים הקרובות, ואותה יחשוף רשמית בשבועות הקרובים.

מתן בארי מתמודד לראשות העיר אילת. צילום: מרק סלם, אתר רשמי
מתן בארי מתמודד לראשות העיר אילת/אתר רשמי, צילום: מרק סלם

לפי חזונו של בארי, תוכל אילת להפוך בשנים הקרובות לחלומם האוטופי של הדור האילתי הצעיר שיזכה לקבל הזדמנות שווה, להקים באילת את ביתו ומשפחתו ולהפסיק לחפש אלטרנטיבות בערים אחרות, ובמקביל יזכה הדור הוותיק של אילת לראות את נכדיו וילדיו גדלים בקרבם ולא במרחק עצום ותחושת פספוס, תוך הצגת תוכנית ניהול חדשנית ומודרנית, במטרה להעיר את אילת, לתקן את סדרי העדיפויות ולשפר את אורח חייהם של תושבי אילת.

נראה כי המסלול הפוליטי של מתן בארי, בשליחותו הציבורית הוביל אותו מאז היה ילד שגדל באילת, דרך כניסתו לעשייה הציבורית וכיום במרוץ לראשות אילת. סיעת "צעירי אילת" בהנהגת בארי, נבחרה למועצת העיר לראשונה בשנת 2013 לפני כעשור, בבחירות 2018 הכפילה הסיעה של בארי את כוחה וזכו לתפקידי מפתח בהנהגת העיר כסיעה הגדולה והמשמעותית במועצה.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully