וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמק הסיליקון פינת ראש העין: כנס חדשנות עירוני

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 12:00

Innovation And The City - בראש העין יתקיים לראשונה כנס חדשנות עירוני במטה ענקית הטכנולוגיה Innoviz

החדשנות הישראלית פרצה כבר מזמן את גבולות תל-אביב, וחברות רבות שהפכו משמעותיות ומשפיעות בעולמות הטכנולוגיה צומחות ברחבי הארץ. אחת הערים שמקדמת חדשנות היא ראש העין, שמשקיעה משאבים כדי לייצר את התנאים המיטביים לקיום חממת היי-טק באזורי התעשייה שלה ובלב העיר.

בשבוע הבא, יתקיים בראש העין במטה חברת Innoviz כנס "Innovation And The City", שיערך כחלק מאירועי כנס ה-EcoMotion לתחבורה חכמה, המביא לישראל בכירים מרחבי העולם. מי שתארח את הכנס היא Innoviz, אחת הנציגות המשמעותיות של ראש העין בעולם.

אינוויז הינה חברה ישראלית המונפקת בנאסד"ק, המפתחת טכנולוגיות LiDAR לרכבים אוטונומיים ולשווקים נרחבים נוספים. כל מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים במשרדי החברה בראש העין, ולחברה כבר הסכמי ענק עם קבוצת פולקסווגן ו-BMW.

מטרת הכנס לדון באופן בו החברות פועלות בעיר ומפתחות אותה כמרכז חדשנות מוביל בישראל ובעולם, בחיבור התעשייה הקיימת בעיר לקהילה וביצירת אקו-סיסטם של הגופים השונים הפועלים בעיר.

עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Innoviz. צילום: יח"צ, אתר רשמי
עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Innoviz/אתר רשמי, צילום: יח"צ

בכנס יישאו דברים עומר כילף, מנכ"ל Innoviz וראש עיריית ראש העין. בנוסף, תתקיים הרצאה מפי סיון יערי, מייסדת עמותת Innovation אפריקה, ואחת ממדליקות המשואות ביום העצמאות האחרון. החלק השני של הכנס יהיה פאנל מקצועי בהשתתפות נציגי עיריית ראש העין, ובהשתתפות טלי חן, CBO ב-Innoviz, ד"ר גיל קידר, מנהל המחקר ב-Ceragon ופרופ' אייל ניב, ראש מרכז ערים חכמות באוניברסיטת בר אילן.

עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Innoviz: "כבר תקופה ארוכה ומשמעותית שהפיתוחים המוצלחים שלנו יוצאים מראש העין, ואנחנו בהחלט מרגישים חלק מהעיר ומהקהילה. אני שמח לארח את החברים והשותפים, מהעיר ומהזירה המקצועית, ויחד להניף את דגל החדשנות בעיר. הנושאים בהם אנו עוסקים משנים את פני העיר, אבל חשוב מכך - יוצאים אל העולם ומחוללים שינוי של ממש."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully