וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבות הדדית לתושבי הדרום: אילת פתחה את שעריה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 12:25

על רקע המצב הביטחוני אילת מתגייסת שוב ומחבקת את תושבי הדרום. החל מאתמול פוקדים את אילת אלפי תושבים מיישובי עוטף עזה המתארחים בבתי תושבים וגם בבתי המלון בעיר

אילת מתגייסת - בעקבות מבצע "מגן וחץ" בעזה, אלפי תושבי עוטף עזה והדרום הגיעו לעיר הנושף של ישראל. אילת כעיר מארחת נערכת כבר מאתמול לארח את תושבי העוטף להפוגה. מאות מתושבי העיר פתחו את בתיהם לאירוח. לצד זאת בהתאם להנחיית ראש העירייה ריכז תאגיד התיירות הטבות והנחות לתושבי העוטף באטרקציות, מסעדות ועוד.

במקביל פנה ראש העירייה גם למלונאים בבקשה להעניק הנחות משמעותיות. עשרות בעלי עסקים נרתמו באהבה ותרמו ברוחב לב החל מהנחות של עד 20% במסעדות, הנחה של 50% באטרקציות, פעילות ספורט חינם, פעילות לילדים במתנ"סים בכניסה חופשית ועוד.

הבוקר כינס ראש העירייה את גורמי החינוך, הרווחה והנוער בעירייה ואת הנהלת תאגיד התיירות העירוני כדי להיערך כאמור לאירוח משפחות מיישובי העוטף. מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית ערוכה לתת מענים חינוכיים ככל שיידרש.

רשת המתנ"סים תציע פעילות חינם לילדים ונוער במתחם ג'ימבורי לקטנטנים וסדנאות יצירה במתנ"ס שחמון ובמתנ"ס קולייר, מידי יום בין השעות 16:00-19:00 ובמתחם הנינג'ה במתנ"ס קולייר, מידי יום בין השעות 19:00-20:30.

כיכר אהבה באילת. צילום: יהודה בן יתח, אתר רשמי
כיכר אהבה באילת/אתר רשמי, צילום: יהודה בן יתח

העירייה מזמינה גם היא את תושבי העוטף לפעילות ספורט חינם במסגרת מיזם "נעים באילת" בחופים, בפארקים ובאולמות הספורט. תאגיד התיירות מזמין את תושבי העוטף למופעי המזרקה בימים שלישי, חמישי, שישי ושבת בשעות 20:30, 21:30, סיורים בעיר (אמנות וקולינריה) בתיאום תאגיד התיירות, כניסה חינם למוזיאון "אילת עירי" וגלריית האמנים.

בנוסף פועלת כאמור העירייה בשיתוף תאגיד התיירות לייצר חבילת אירוח הכוללת הנחות באטרקציות ובמסעדות וחדרי מלון בהתאם לתפוסות. בין ההנחות לתושבי הדרום: 50% הנחה בפארק החבלים בחוות הגמלים, במרכז הגלישה (השכרת סאפים וגלשנים), ויאכטות אילת.

גם קניון האייס מול מציע 50% הנחה על האטרקציות כולל החלקה על הקרח לתושבי יישובי העוטף. המצפה התת ימי, טופ 94 וגל במדבר - טיולי רייזרים מציעים 30% הנחה. עוד מציעים מחירים מיוחדים: הגן הבוטני, הבאולינג ומסעדות ברחבי העיר. לצד אלה מציעות גם רשתות בתי המלון הנחות לתושבי העוטף, על כך יש להתעדכן מול מרכזי ההזמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully