וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה מפרגת לנועה קירל: סמל היוניקירון בלוגו העירוני

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 11:50

עיריית רעננה במחווה ייחודית לזמרת נועה קירל, בת העיר, לקראת ייצוגה את המדינה בתחרות האירוויזיון: שינתה את הלוגו העירוני ללוגו בסימן היוניקורן, כשם השיר הישראלי בתחרות

לקראת תחרות האירוויזיון, מודיעה עיריית רעננה על מחווה ייחודית ומרגשת כהערכה לזמרת נועה קירל, בת העיר רעננה, שתייצג את המדינה באירוע.

במכתב שהעביר היום חיים ברוידא ראש העיר לעובדי העירייה, בישר כי לרגל האירוע, וכהבעת תמיכה והוקרה בנועה קירל, משנה העירייה את הלוגו העירוני בסימן האירוויזיון, ללוגו הנושא את סמל היוניקורן, כשם השיר, לצד סמל העיר, ובו הכיתוב: "בהצלחה נועה שלנו!".

לוגו העירייה בעיצוב היוניקורן. דוברות רעננה, אתר רשמי
לוגו העירייה בעיצוב היוניקורן/אתר רשמי, דוברות רעננה

"העיר רעננה כולה גאה ונרגשת מהאירוע המכובד, מאמינה בנועה, מלווה אותה ושולחת לה את מלוא איחולי ההצלחה באירוויזיון. הצלחתה של נועה היא הצלחתנו כעיר וכמדינה", ציין ראש העיר בין היתר במכתבו.

הלוגו, שעוצב על ידי אגף הדוברות בעירייה, כבר משמש כתמונת הפרופיל של עמוד רעננה בפייסבוק, ומופיע באתר העירוני וברשתות החברתיות העירוניות.

המחווה הייחודית מצטרפת לגילויי התמיכה של העיר ותושביה בנציגת המדינה, נועה קירל, שגדלה והתחנכה בעיר, בין היתר בתליית שלטי תמיכה והצלחה עם תמונתה של נועה, ואיחולי הצלחה במדיות החברתיות, וכן תמונה קבוצתית של עובדי העירייה עם איחולי הצלחה לכוכבת שתפורסם במדיות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully