וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינמה נגב: התאטרון הנודד של הכפרים הבדואים

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 18:21

בפזורה הבדואית אין עדין שרותים עירוניים בסיסיים - אבל תרבות מסתבר כבר יש. ביוזמת מכון ריפמן ותיאטרון דימונה עובר תיאטרון נודד לסיבוב הופעות לילדים ומבוגרים

התיאטרון כבר החל את סיבוב ההופעות שלו ובשלב ראשון בהצגה נודדת לילדים ובהמשך הפעילות למבוגרים. יוזמה זו היא חלק משורה של אירועי תרבות מרגשים שמתהווים בין בדואים ליהודים בנגב, רק לאחרונה נחגגה איפטר יחד עם מימונה באירוע ציבורי גדול ביוזמת עמותת הגר, כמו כן יאיר נגיד ראש מינהל התרבות של עיריית באר שבע מוביל יחד עם מקביליו ברהט וקבוצה של ארגונים תכנית תרבותית משותפת למרחב הדרום המשותף ועוד.

התאטרון הנודד בנגב. צילום: מכון ריפמן, אתר רשמי
התאטרון הנודד בנגב/אתר רשמי, צילום: מכון ריפמן

חגי רזניק ראש מכון ריפמן - "תרבות היא גורם מחבר ומחולל שינוי. האמירה של תיאטרון דימונה על ידי מנהלו אורי וידיסלבסקי ובדחיפות של ראש העיר הבלתי נלאה של דימונה בני ביטון היא רק בשורה ראשונה מתפיסת עולם שנציע למתן מהלך שרותים מוניציפליים עד מהלך הסדרה. אי שגשוג החברה בדואית היא חסם לפיתוח הנגב".

אורי ולדיסלבסקי מנהל תיאטרון דימונה: "התרבות היא גורם מרכזי שמגיע לכל אדם לצרוך וזאת מעבר להיותה מחוללת שינוי וחיבור. מודה למכון ריפמן, צוות התאטרון וראש העיר שלנו בדימונה ולמארחים בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully