וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצחים כל מגבלה: מלגות לספורטאים המיוחדים של אשדוד

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 17:52

עיריית אשדוד העניקה מלגות לספורטאים עם נחישות לקראת אליפות העולם בצרפת לספורטאים עם צרכים מיוחדים. ראש העיר לסרי: "ההישגים שלכם על המגרש הספורטיבי הם ניצחון הרוח"

בטקס מרגש במיוחד שנערך בלשכת ראש העיר הוענקו המלגות בסך 5,000 שקל כל אחת לאלוין לנדא המתחרה בשחייה, ולרוכב האופניים ניצן שגמיס. מלגה נוספת תוענק לרוכבת האופניים נופר הנגבי. שלושתם חברים בארגון "וירטוס ישראל" המקדם את העיסוק בספורט תחרותי - הישגי בקרב אנשים עם נחישות- אוטיזם ותסמונת דאון- מש"ה .

המלגה נועדה לאפשר לספורטאים להתכונן למשחקי אליפות העולם שייערכו בצרפת בחודש יוני הקרוב.

אלוין בן ה-15, תלמיד מקיף ח' בכיתה אקדמית, משלב לימודים עם שחייה שש פעמים בשבוע. אלוין אוהב ומוכשר גם במתמטיקה, עתיד לסיים 5 יחידות במתמטיקה בכיתה י' ושואף להתחיל ללמוד בבר אילן כסטודנט מן המניין עוד בהיותו בתיכון.

ניצן שמיס בן ה-25 - ייצג את המדינה במספר אליפויות עולם לאנשים עם צרכים מיוחדים, שבהן זכה ב-2015 זכה במדליית זהב עם נבחרת כדורסל באליפות עולם בלוס אנג'לס, וב-2019 זכה במדליית כסף עם נבחרת כדורסל במשחקי עולם באבו דאבי.מבאותה שנה זכה גם בשתי מדליות זהב באליפות עולם של ארגון פראולימפי VIRTUS, כאשר השתתף בריצה ל-1500 ו-3000 מטר. ב-2022 זכה בארבע מדליות זהב ומדליית ארד באליפות אירופה של ארגון VIRTUS במרוצי אופני כביש.

ראש העיר אשדוד והספורטאים המיוחדים. צילום: דוברות אשדוד, אתר רשמי
ראש העיר אשדוד והספורטאים המיוחדים/אתר רשמי, צילום: דוברות אשדוד

באליפות העולם בצרפת של ארגון VIRTUS העולמית, ניצן יתחרה במרוץ אופניים למרחקים של 50 קילומטר ועשרה קילומטרים, ובפעם הראשונה גם במרוץ מסלול בולדרום.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בירך את הספורטאים, והודה להם על הגאווה הגדולה שהם מביאים לאשדוד: "ההישגים שלכם על המגרש הספורטיבי הם ניצחון הרוח
אני שמח וגאה על הזכות שנפלה בחלקנו לתת לכם עוד פוש בדרך לניצחון בכל אליפות, ומאחל לכם בהצלחה. מבחינתי, אתם כבר אלופים".

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully