וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות המיוחדות במועצת יואב: רונן דיגמי ונתנאל לרנר עלו לסיבוב השני

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 10:57

אחרי המעבר של ראש מועצת יואב, ד"ר מטי צרפתי כחברת כנסת מטעם יש עתיד, נערכו בחירות מיוחדות במועצה ואף אחד מהמועמדים לא קיבל 40% תמיכה ולכן ייערך סיבוב שני

תושבי המועצה האזורית יואב שנמצאת סמוך לערים אשקלון וקריית גת, יצאו לבחור את ראש המועצה לחמש השנים הקרובות, אך בעקבות ריבוי המתמודדים ואחוז ההצבעה הנמוך, לא קיבל אף אחד מהם תמיכה של למעלה מ40% ושני המתמודדים המובילים יעברו להתמודד בסיבוב שני.

הבחירות לראשות המועצה ביואב נערכו בעקבות סיום כהונתה של ראש המועצה האזורית ד"ר מטי צרפתי הרכבי עם היבחרה לכהן כחברה בכנסת ה- 25. במהלך קמפיין הבחירות הושחתו מספר פעמים שלטי בחירות של המועמדת האישה היחידה, אורית גוטמן, על ידי גורמים אלמונים.

רונן דיגמי מקיבוץ נגבה (859 קולות) ונתנאל לרנר מקיבוץ רבדים (748 קולות) עלו לסיבוב השני בבחירות לראשות מועצה אזורית יואב לאחר שאף אחד מהמועמדים לא גרף 40% מהקולות הנדרשים לניצחון בסיבוב הראשון. סבב ב' יתקיים בעוד שבועיים, דהיינו ביום שלישי 16.5.2023.

השחתת שלטי בחירות במועצה האזורית יואב. באדיבות המצולמים
השחתת שלטי בחירות במועצה האזורית יואב/באדיבות המצולמים

על פי התוצאות עולה כי אחוז ההצבעה בבחירות עומד על 58.11% שהם 3,938 מצביעים מכלל 6,776 בעלי זכות הבחירה. אחוז ההצבעה הסופי בבחירות לראשות המועצה עמד על 59.43% שהם 4,027 מצביעים מכלל 6,776 בעלי זכות הבחירה.

תושבי יואב הצביעו עבור 7 מועמדים (אורית גוטמן, רונן דיגמי, ערן ורדון, נתנאל לרנר, עופר סלע, קידר פינגולד ודוד קוכמן), ב- 15 קלפיות, הכוללות קלפי נגישה מיוחדת שמוקמה ביישוב סגולה.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully