וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו והנשקים בלוד: "זאת המשילות שאנחנו רוצים בעיר"

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 10:20

בלשי ימ"ר מרכז יחד עם מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ויס"מ, כלבנים וחבלנים עצרו השבוע בתום הפעלה בת 8 חודשים של סוכן סמוי - בן למשפחת פשע בשפלה, כ-30 חשודים בסחר בנשק וסמים בהיקף של מאות אלפי שקלים

הלחץ שמפעיל יאיר רביבו ראש העיר לוד על המשטרה והממשלה עוזר - עשרות עברייני נשק וסמים נעצרו במבצע עם סוכן סמוי. לוד המדממת מקרבות רחוב אלימים ומסוכנים זכתה השבוע לכמה דקות של חסד, אחרי מבצע משטרתי מוצלח בו נתפסו עשרות כלי נשק חם שנמצאו בידיי עבריינים.

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו: "הלחץ שאנו מפעילים על המשטרה ונבחרי הציבור עוזר ב"ה - והנה דוגמא מעבודת המשילות עליה אני זועק שנים: מאות שוטרים פשטו ועצרו כ-30 עבריינים סוחרי נשק וסמים מלוד, רמלה והנגב, הודות לסוכן סמוי שהושתל בקרב גורמי הפשע, בשת"פ עם המשטרה. הנשק הזה היה מכוון לרצח הבא - ולמוות מיותר של בני אדם, תוך הגדלת הפשיעה בעיר ובאזור. ראיתי את הכלים שנתפסו בתצוגה שערכו בפני השר לביטחון לאומי - איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה - רב-ניצב יעקב שבתאי ובכיריה. אני מודה להם בשמי, בשם תושבי לוד ובשם אזרחי ישראל, על הדאגה להחזרת השקט, הביטחון האישי והשלווה לרחובותיה של לוד, לרווחת תושבינו היקרים".

ראש העיר לוד יאיר רביבו והנשקים שנתפסו בעיר. צילום- דוברות לוד, אתר רשמי
ראש העיר לוד יאיר רביבו והנשקים שנתפסו בעיר/אתר רשמי, צילום- דוברות לוד

לאחר הצלחת המבצע המשטרה טענה כי "הכשרת סוכן סמוי למשימה לאומית ברחוב הערבי, בכל רחבי הארץ והחדרתו בתחכום אפקטיבי לתוך משפחות הפשע במיוחד בעת הזו, נוכח הסכסוכים האלימים במגזר, מבהירים את המסר הנחרץ - שידינו על העליונה".

עוד נמסר מהמשטרה, כי "האכיפה העוצמתית שנחשפה מהווה חוליה נוספת בשרשרת הפלדה שאנו מניחים על ידיהם של עשרות עבריינים, על מנת להרחיקם מהחברה לפרקי זמן ארוכים, תוך נטילת יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, כשלנגד עיננו ניצב ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח, ואנחנו כאן עבורם".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: כל כלי נשק שנתפס - הוא סיכול של אירוע ירי או רצח. זוהי מלחמה בעבריינים חמושים, בארגוני פשיעה ובכל מי שמבקש לפגוע ולפגע. הטיפול בעבירות הנשק הבלתי חוקי הוא בבחינת משימה לאומית, והמדיניות של משטרת ישראל בתחום זה הינה התקפית, יזומה וחסרת פשרות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully