וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הנגב והגליל בביקור בהתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 19:47

מנכ"ל משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ד"ר אלעזר בן הרא"ש וצוות משרדו סיירו בישובי התיישבות הצעירה ביהודה ושומרון. בהחלטת הממשלה 109 נקבע כי משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי יטפל בשטח הפעולה של ההתיישבות הצעירה. התקציב המיועד עומד על עשרות מיליוני שקלים

מנכ"ל משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ד"ר אלעזר בן הרא"ש וצוות משרדו סיירו בהתיישבות הצעירה במטרה לבחון את הפתרונות הנדרשים אל מול המאפיינים והצרכים הייחודיים של כל סוגי היישובים בהתיישבות הצעירה.

במהלך הסיור ביקרו בשדה אפרים, חוות נווה צוף, אחיה, גבעת הראל וגבעת הרואה, שם שמע מפי התושבים והנהגות הישובים את האתגרים איתם הם מתמודדים בשגרת היום יום. מעבר לנציגי משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, השתתפו בסיור רפול אנגל, סגן ומ"מ ראש מועצה אזורית בנימין, זאב חבר (זמביש) מנכ"ל אמנה, חמוטל למפרט ראש תכנון באמנה. הסיור לווה על ידי יו"ר ההתיישבות הצעירה, אוריה לוברבוים ותחיה עצר רכזת בנימין באמנה ונציגי החטיבה להתיישבות.

סיור שטח בהתישבות הצעירה ביהודה ושומרון. צילום: דוברות נגב גליל והחוסן הלאומי, אתר רשמי
סיור שטח בהתישבות הצעירה ביהודה ושומרון/אתר רשמי, צילום: דוברות נגב גליל והחוסן הלאומי

מנכ"ל משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי ד"ר אלעזר בן הרא"ש: "שמחנו לעמוד מקרוב על הצרכים החיונים של ההתיישבות הצעירה ולפגוש את הרוח החלוצית. בהתיישבות הצעירה, פערים משמעותיים בתחומי קהילה ביטחון ותשתיות בסיסיות, המצריכים מענים ייחודיים. אנחנו פועלים להביא פתרונות מיטבים".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: "על פי החלטת הממשלה שטח הפעולה של ההתיישבות הצעירה נמצא תחת סמכות משרדי. גורמי המקצוע בראשות המנכ"ל עושים לילות כימים כדי למצוא פתרונות ליישובי ההתיישבות הצעירה. אני מאמין שכבר בקרוב נראה את התוצאות בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully