וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי הילד הזה? נמצא הפתרון לילדים האבודים בחגיגות יום העצמאות

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 9:10

חגיגות יום העצמאות מתקרבות ואיתם החרדות של ההורים לאבד את הילדים בהמון הרב. במספר ערים בישראל יחולקו צמידי זיהוי לילדים עם מספרי הטלפון של ההורים

ראש עיריית ראשון לציון עם מסר חשוב להורים לפני היציאה לחגיגות יום העצמאות/צילום - דוברות ראשון לציון

כמעט אין הורה שלא מכיר את זה, כל המשפחה הולכת לבמות יום העצמאות העירוניות ביחד עם קהל של אלפים, ופתאום הילד, נעלם משדה הראייה, חרדה אמיתית, הקריין מכריז את שמו על הבמה וכולם מתגייסים לחיפושים.

אז מהשנה זה הולך להשתנות, במספר ערים מובילות בישראל, ראשון לציון, נתניה, הרצליה וכפר סבא, החלו לחלק בגני הילדים צמידי זיהוי ובהם מופיעים פרטי הקשר של ההורים.

היטיב לתאר זאת, רז קינסטליך - ראש עיריית ראשון לציון: "כאבא ל-3 ילדים קטנים, בכל פעם שאנו יוצאים לבלות עם הילדים במקום הומה אדם - אני בלחץ ובחשש. אתם בטח מכירים את הלחץ שאנו נמצאים בו, שאולי הם יילכו לאיבוד וייעלמו לנו בתוך ההמולה. לכן, בערב יום העצמאות השנה, יצאנו ביוזמה חדשה של צמידים שנחלק בגני הילדים ושיסייעו לכולנו לחגוג עם קצת יותר שקט נפשי ורוגע.
‏‎על הצמידים הללו, אתם צריכים למלא את שם הילד/ה שלכם ומספר הטלפון שלכם ליצירת קשר, במידה שיצטרכו לחפש אתכם. את הצמידים תשימו על פרק היד של הילדים ביום העצמאות לפני שאתם יוצאים לבמות, וכך אם חלילה הם יילכו לאיבוד, לצד העמדות שיהיו פזורות ברחבי הבמות לאיתור הורים, הצמיד יאפשר לאתר אתכם ואת הילד/ה שלכם בקלות וביעילות"

הילד הלך לאיבוד? צמידי זיהוי לחגיגות יום העצמאות. צילום - דוברות נתניה, אתר רשמי
הילד הלך לאיבוד? צמידי זיהוי לחגיגות יום העצמאות/אתר רשמי, צילום - דוברות נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully