וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה עם תקווה: מבני ציבור יוארו בצהוב למען ניצולי השואה

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 10:30

עמותת אביב לניצולי השואה, בשיתוף השלטון המקומי והשלטון האזורי, יאירו את מבני הרשויות ומבני ציבור נוספים בצהוב, להעלות את המודעות בשמירה על כבודם ורווחתם של ניצולי השואה ותמיכה בהם

עשרות מבני ציבור בישראל יאירו בצהוב לפני יום השואה. צילום: אביב לניצולי השואה, אתר רשמי
עשרות מבני ציבור בישראל יאירו בצהוב לפני יום השואה/אתר רשמי, צילום: אביב לניצולי השואה

בישראל חיים כיום 150 אלף ניצולי שואה ובכל יום הולכים לעולמם 50 מהם - 10 מהם חיו בעוני. עמותת אביב לניצולי השואה, בשיתוף השלטון המקומי והאזורי, יאירו בצהוב את מבני הרשויות ערב לפני יום השואה בסימן החובה המוסרית לכבודם ולרווחתם של ניצולי השואה. לצד עשרות הרשויות שיאירו את מבנה הרשות המקומית, עיריית ירושלים הודיעה כי תאיר את גשר המיתרים בכניסה לעיר ובנתניה יואר אצטדיון הכדורגל.

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "השלטון המקומי גאה לקחת חלק ביוזמה בעלת חשיבות רבה, להעלות את המודעות לרווחתם וכבודם של ניצולי השואה למשך שארית חייהם. זו האחריות המוטלת על כולנו כחברה וכמדינה".

שי חג'ג', יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש מועצת מרחבים: "מרכז השלטון האזורי, יחד עם השלטון המקומי ועמותות סיוע כאביב לניצולי שואה, פועלים כל העת על מנת לוודא שכל ניצול וניצולת שואה חיים ברווחה. אנו מבקשים מכם, תושבים יקרים, לפתוח את הלב, את העיניים ולהיות קשובים לכל צורך של ניצולי השואה ולדווח על כך במקרה הצורך. אנחנו נעשה הכל על מנת לוודא שכל צרכיהם מתמלאים".

שי חג'ג' יוש בראש מרכז השלטון האזורי/צילום - יחצ

"עמותת 'אביב לניצולי השואה' פועלת זה 15 שנים למען ניצולי השואה ומסייעת להם במיצוי מכלול זכויותיהם בארץ ובעולם ללא כל תשלום מצידם. אנו נמצאים במרוץ נגד הזמן, ויודעים כמה עוד נדרש לעשות על מנת לאפשר לניצולי השואה הגיבורים לסיים את חייהם בכבוד וברווחה", מסבירה אורלי סיון, מנכ"לית העמותה. "האור הצהוב במרחב הציבורי ערב לפני יום השואה, מזכיר לנו שלצד הזיכרון של השואה, חלה עלינו האחריות והחובה המוסרית לדאוג לרווחתם וכבודם של ניצולי השואה שחיים בתוכנו בכל עיר ועיר", מוסיפה סיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully