וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחירות בצפת: 75% מרוצים מתפקודו של ראש העיר

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 11:13

לפי ממצאי סקר שנערך בקרב תושבי צפת על ידי מכון "מדגם" בראשות מנו גבע, זוכה ראש העיר, שוקי אוחנה לתמיכה גבוהה בקרב התושבים ואף צפוי לזכות בקדנציה נוספת לראשות העיר. עוד עולה מהממצאים כי אף אחד מהמתמודדים הפוטנציאליים לא מאיים על מעמדו

באוקטובר 2023 יגשו תושבי ישראל שוב אל הקלפי, אלא שהפעם יהיו אלו הבחירות לרשויות המקומיות. סקר שנערך לאחרונה בקרב תושבי צפת על ידי מכון "מדגם" בראשות מנו גבע חושף כי ראש העיר שוקי אוחנה ממשיך להוביל ושומר על מקומו.

עוד עולה מהסקר כי כ- 75% מתושבי צפת מחזיקים בדעה חיובית כלפי אוחנה וכ68% מהתושבים מרוצים מתפקודו ואינם מעוניינים להחליפו. מהנתונים עולה כי התושבים מרוצים בין היתר מתכנית הדיור האסטרטגית שהוביל אוחנה ומפיתוחה המסיבי של העיר בשנות כהונתו.

על פי הנתונים, גם אם יתמודדו בבחירות הקרובות מספר מועמדים נוספים לראשות העיר צפת, אוחנה מוביל בקלות על פני כל אחד מהם. אחד מן המתמודדים שנבדקו הוא ראש העיר לשעבר, אילן שוחט אשר על פי תוצאות הסקר מקבל תמיכה של 14% בלבד לעומת שוקי אוחנה שזוכה ל56% תמיכה בקרב התושבים.

שוקי אוחנה ראש העיר צפת. צילום: דוברות עיריית צפת, אתר רשמי
שוקי אוחנה ראש העיר צפת/אתר רשמי, צילום: דוברות עיריית צפת

עוד עולה מתוצאות הסקר כי 62% מתושבי צפת סבורים שאוחנה הוא ראש עיר טוב שמוביל תהליכים חשובים ולכן חשוב שימשיך לכהן כראש העיר גם לאחר הבחירות.

מתוצאות הסקר ניתן לראות כי התמיכה הגדולה בשוקי אוחנה נובעת בעיקר מהעובדה שמבחינת רוב התושבים הוא עמד ברוב המוחלט של הבטחות הבחירות שלו.

יצוין מחברת מדגם: "רוב תושבי צפת בעלי דעה חיובית ומרוצים מתפקודו של ראש העיר המכהן, שוקי אוחנה. לפי הנתונים, לו הבחירות היו נערכות היום, שוקי אוחנה היה זוכה לכהן כהונה נוספת כבר בסיבוב הראשון. הסקר נערך כחצי שנה לפני מועד קיום הבחירות (יש לקחת בחשבון את טעות הדגימה הסטטיסטית)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully