וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברות עסקיות מחפשות דרכים להפוך את המפרץ לאטרקטיבי"

4.4.2023 / 9:28

הוועידה השנתית של אשכול הרשויות המקומיות באזור מפרץ חיפה, שהתקיימה בימים האחרונים, דנה במגוון נושאים, ביניהם פינוי מפעלים מזהמים, שדה תעופה חדש במפרץ, המטרו, הרכבת והעברת בית החולים לקריות. נציגת מרכנתיל: "הבנק משתלב ביוזמת הרשויות המקומיות"

ועידת המפרץ הבינלאומית. יחצ,
ועידת המפרץ/יחצ

הוועידה השנתית של אשכול הרשויות המקומיות באזור מפרץ חיפה, שהתקיימה בימים האחרונים, דנה במגוון נושאים, ביניהם פינוי מפעלים מזהמים, שדה תעופה חדש במפרץ, המטרו, הרכבת והעברת בית החולים לקריות.

יו"ר אשכול המפרץ וראש עיריית קריית חיים דוד אבן צור דיבר על שנה של פריצת דרך לאשכול המפרץ במגוון רב של תחומים, כמו קהילה וחברה, תחבורה, סביבה ועוד. כמו כן, הדגיש את חלקו המשמעותי של מפרץ חיפה בפריצת דרך זו.

מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ דיבר בפני משתתפי הוועידה על תמיכת הממשלה באשכולות, כדוגמת אשכול המפרץ, וכי הרשויות הן למעשה חוד החנית של המדינה מול התושבים.

ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל שהעניק חסות לוועידה, ציינה: "חברות עסקיות מחפשות דרכים איך להפוך את המפרץ לאטרקטיבי בעבורן. הבנקים משתלבים בפיתוח האזורי כגורם מסייע לרשויות המקומיות". במסגרת תפקידה בבנק, מקדמת אביטן, בין היתר, עסקים באזור המפרץ והצפון שנמצא במגמת צמיחה.

עוד אמרה אביטן כי "כבנק הבית של הרשויות המקומיות, מרכנתיל רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות בהיבט העסקי. הבנק משתלב ביוזמות הרשויות המקומיות לפיתוח האזור ומעודד שיתוף פעולה ביניהן לחברות".

בנושא: "היכן הבנק מסייע לפריפריה?", ציינה אביטן כי: "סיוע לאוכלוסייה במפרץ ובצפון ניתן, בין היתר, באמצעות הפריסה הרחבה של סניפי בנק מרכנתיל בצפון יחד עם ניסיון והיכרות מעמיקים בתחומים המוניציפלי והעסקי של הבנקאים המקצועיים והרגישים לצרכי האוכלוסייה השונים. בנוסף, הבנק שותף למיזמים קהילתיים אשר באמצעותם מחלק כל שנה למעלה מ-170 מלגות לאוכלוסיית סטודנטים בחברה הערבית, במטרה לאפשר לאלה מהשכבות החלשות באוכלוסייה להגיע להישגים אקדמאיים, לעודד מצוינות ושילובם בתעסוקה".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully