וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיתות בשלטון המקומי: למרות כתבי האישום החמורים ראש העיר יתמודד בבחירות

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 11:14

בחודש אחד הודיעה הפרקליטות על הגשת כתבי אישום כנגד ראשי הערים אור עקיבא וקריית מוצקין, למרות האישומים על שוחד ומרמה, הודיע ראש העיר קריית מוצקין כי יתמודד בבחירות הקרובות

הבושה הלכה לאיבוד - פעם שניידת משטרה היתה עוצרת ליד בית בשכונה, כולם היו מתביישים מה יגידו השכנים. אך החצר האחורית של השלטון המקומי ממשיכה לייצר כתבי אישום על שחיתות, שוחד ומרמה.

הפרקליטות הודיעה לפני מספר שבועות, על הגשת כתב אישום הוגש כנגד ראש עיריית אור עקיבא, השר לשעבר יעקב אדרי, בין היתר בגין הלבנת הון מרמה ועבירות שהגיעו לסכום של 569 אלף שקלים, אותן ביצע לכאורה בין 2013 ל-2020. "עשה שימוש אישי בתווי קנייה לנזקקים". כמה שעות לאחר הגשת האישום, אדרי הגיש מיד את התפטרותו.

כמעט באותו השבוע, הוגשו כתבי אישום נגד חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין, בעבירות של שוחד מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, פגיעה בפרטיות ושיבוש הליכי משפט.

במקביל להגשת כתב האישום, הגישה היועצת המשפטית לממשלה בקשה להשעיית ראש העירייה צורי מתפקידו, "לאחר שהוגש כנגדו כתב אישום המייחס לו עבירות חמורות, שיש בהן משום ניצול לרעה לכאורה של הכוח השלטוני שהופקד בידו בנאמנות, והוטל צל כבד על יושרתו האישית".

אך למציאות בשלטון המקומי חוקים משלה, לפני מספר ימים לקראת חג הפסח, כינס צורי, בן ה -78 את פעיליו והכריז על כוונתו להמשיך כמתוכנן את התמודדותו לראשות העיר בבחירות הקרובות, אחרי 29 שנים על כסא ראש העיר.

בהודעה לעיתונות שנשלחה על ידי דוברת עיריית קריית מוצקין נמסר - "צורי הודה למשתתפים באירוע המרשים, איחל להם ברכת חג שמח ונשא מספר מילים: "תושבים יקרים, אני שמח ומרוגש לפגוש את כולכם הערב בהרמת כוסית לרגל חג הפסח. יחד נמשיך בעשייה, עוצמה ולכידות, למען העיר היפה שלנו, קריית מוצקין. לכל הנוכחים גם מחוץ לאולם, מבטיח לכם כי הרמת כוסית הבאה תיערך באולם גדול עוד יותר!. באירוע נכחו סגן ראש העיר וממלא מקומו, מר עדי שטרנברג, סגן ראש העיר, מנשה צורף, המשנה לראש העיר, יוסי מרקוביץ', הקבלן ניר גלבוע, דודו אוטמזגין, מני אסייג, עו"ד דור שוורץ, רב העיר, הרב דרוקמן, הרב שמעון ביטון, יו"ר מועצת הנוער העירונית, בן אדלוביץ', עובדי עירייה ועוד רבים וטובים מתושבי קריית מוצקין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully