וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את שגרירי חבל מודיעין שיילחמו בפייק ניוז בעולם

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 11:41

שר החוץ אלי כהן נפגש עם ראש המועצה האזורית חבל מודיעין שמעון סוסן והשיק את הפרויקט הייחודי של משרד החוץ שיזם לבני ובנות נוער, תלמידי כיתות י'-י"ב ובמסגרתו ילמדו צעירים מהמועצה דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ושיפור תדמיתה בעולם

"שגרירים צעירים" היא תוכנית שנועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית, חוסר המודעות וההבנה לצרכי המדינה ומערך הפייק ניוז המופצים בעולם.

בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של מדיה חברתית, ברשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית לגבי החיים במדינת ישראל.

שר החוץ אלי כהן: "אני מברך על השקת התוכנית במועצת חבל מודיעין ומודה לראש המועצה שמעון סוסן על שיתוף הפעולה. בכל תפקידיי הציבוריים הובלתי פרויקטים לקידום ושילוב בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית לתפקידי מפתח בעולם המודיעין והכלכלה וכעת גם במשרד החוץ. אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל. הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית".

ראש מועצת חבל מודיעין, שמעון סוסן: "בני הנוער בחבל מודיעין מצטיינים לאורך כל השנה בבגרויות, בגיוס לצה"ל ובפעילות תנועות הנוער. פרויקט 'שגרירים צעירים' יאפשר למדינה לרתום את היכולות המצוינות של הנוער שלנו לטובת חיזוק ההסברה הישראלית, ויפתח עבורם צוהר למגוון רחב של הזדמנויות והתנסויות דיפלומטיות ומקצועיות. אין לי ספק שהשגרירים הצעירים של היום, ישתלבו בעוד שנים לא רבות בצמרת ההסברה הישראלית. אני מודה לשר החוץ אלי כהן על יוזמה ועל החיבור עם חבל מודיעין. השר כהן מוביל בכל תפקיד בו הוא היה את המעורבות של הדור הצעיר ובכך תורם לבני הנוער ולהזדהות שלהם עם החברה והמדינה."

מנכ"ל משרד החוץ, רונן לוי: "אין ספק שבני נוער יכולים להוות כוח משימה יעיל ביותר, שישרת את צרכי משרד החוץ והמדינה ויוכל לייצר וכן להתמודד מול ארגונים שונים בעולם, הפועלים באופן מאסיבי כנגד מדינת ישראל. כל זאת יעשה תוך הפעלת חשיבה מחוץ לקופסה ושימוש ברשתות החברתיות באופן מושכל".

  • עוד באותו נושא:
  • משרד החוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully