וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעתיים ראשון לציון ומודיעין הודיעו: לא יפעילו זיקוקים ביום העצמאות הפוגעים בהלומי הקרב

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 15:40

בעקבות יוזמת חבר הכנסת חילי טרופר, ראשי רשויות מצטרפים לקריאה להפעיל זיקוקים שקטים בערב יום העצמאות מתוך התחשבות במי שסובל מפוסט טראומה והלם קרב. אחרי ירושלים ותל אביב, כעת מצטרפות עוד ערים

לא מעט רשויות מתחשבות ומתקדמות בישראל החליטו להצטרף לרשויות גדולות שהחליטו לא להפעיל זיקוקים ביום העצמאות מתוך התחשבות באנשים המתמודדים עם פוסט טאומה והלם קרב. כעת מודיעות גם ראשון לציון, גבעתיים ומודיעין כי יפעילו זיקוקים שקטים בחגיגות יום העצמאות.

עיריית ראשון לציון תקיים לראשונה השנה זיקוקים שקטים ביום העצמאות מתוך התחשבות באנשים הסובלים מפוסט טראומה ומהלם קרב, קשישים, אנשים עם צרכים מיוחדים, ילדים, אנשים עם חרדה ובעיות ויסות חושי ובעלי חיים. בעקבות פניות של תושבים, הנחה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, כבר בשנה שעברה להיערך ולהזמין ליום העצמאות הקרוב זיקוקים שקטים שעוצמת הרעש שלהם מופחתת. נציין, כי הזיקוקים השקטים הם צבעוניים ודומים באפקט לזיקוקים הרגילים.

לראשונה - בראשון לציון יופעלו זיקוקים שקטים ביום העצמאות. צילום: דוברות ראשון לציון, אתר רשמי
לראשונה - בראשון לציון יופעלו זיקוקים שקטים ביום העצמאות/אתר רשמי, צילום: דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הקשבנו לתושבות ולתושבים שפנו אלינו והחלטנו להפעיל השנה זיקוקים שקטים מתוך כבוד והתחשבות באנשים הסובלים מפוסט טראומה, אנשים עם צרכים מיוחדים, קשישים, ילדים וגם בעלי החיים. ההשפעה של הזיקוקים על אותם אוכלוסיות ברורה לנו וגורמת למצוקה של ממש.

"אני מזמין את כולם לבוא ולשמוח ולחגוג 75 שנה למדינת ישראל ו-140 שנה לראשון לציון בשלל האירועים והפעילויות שארגנו לכם ברחבי העיר. אני בטוח שהחגיגות יהיו שמחות ומהנות גם עם זיקוקים שקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully