וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקסוס ישראלי: "טעם של ילדות" עם אזרחים ותיקים בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 13:35

מיזם קולינרי חברתי בפתח תקווה אנשי מותג הרכב לקסוס בישלו לצד קשישות וקשישים מתכוני מסורת ומאכלי ילדות שלהם

עובדי חברת לקסוס בישלו עם קשישות וקשישים בפתח תקווה במסגרת "טעם של ילדות". מיזם קולינרי-חברתי שפועל כפלטפורמה לחיבור בין קהילות להפגת בדידות והעצמה של אזרחים ותיקים.
 
במפגש השתתפו 25 קשישים בסדנת בישול שנערכה במרכז קהילתי אחדות בפתח תקווה תחת הכותרת "סבתא בישלה סיפור", במסגרתה בישלו ביחד מנות נוסטלגיות הזכורות למשתתפים המבוגרים מילדותם. האזרחים הוותיקים נהנו מהחברה ומההזדמנות לשתף בסיפורם. בנוסף לסדנת בישול של מתכוני מסורת ומאכלי ילדות, התיישבו המשתתפים לסעודה בה נהנו מהארוחה אותו בישלו ביחד.
 
"טעם של ילדות" בו לקחו חלק אנשי לקסוס ישראל המשתפת פעולה דרך קבע עם המיזם לטובת הפגת בדידותם של קשישים, מבוססים על הפחתת הבדידות ויצירת קרבה וחיבורים בין דוריים, מתן הזדמנות ייחודית ועידוד תחושת רלוונטיות בקהילה, הסרת חסמים מרכזיים בהתנדבות עם הגיל השלישי ותיעוד הסיפורים שמאחורי המנות שאותן מכינים במסגרת הסדנאות. 

מנהל השירות בלקסוס ישראל, יוסי אנטמן: "כמותג רכב שבליבת פעילותו נמצאת תפיסת ה'אומוטנאשי' היפנית שדוגלת בצפיית צרכים קטנים כגדולים, שמחנו מאד על ההזדמנות להיות חלק מפעילות ערכית וחשובה מאין כמוה. הכרנו אנשים נהדרים, נחשפנו לסיפוריהם המרתקים ולמדנו דברים חדשים. בנוסף, זכינו בהזדמנות לשבור מעט את השגרה וגם ליהנות אחד מהשני בדרך. אנו מודים לאנשי 'טעם של ילדות' על מיזם חשוב ועל האפשרות שנתנו לנו להיות חלק".
 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully