וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה כולה התרגשה מחגיגת בר המצווה של יצחקי - נער על הספקטרום האוטיסטי

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:23

בבית ספר העירוני לחינוך מיוחד "ליאור" ברעננה, התקיים טקס בר מצווה מיוחד ליצחקי אשר איננו מדבר, אלא מתקשר דרך לחיצה על סמלים באייפד כדי להביע את רצונותיו או תחושותיו, ומטבע הדברים, אינו יכול לעלות לתורה בצורה רגילה כמו כל ילדים, לכן הקהילה התגייסה עבורו

רעננה התרגשה מחגיגת בר המצווה של יצחקי. צילום דוברות עיריית רעננה, אתר רשמי
רעננה התרגשה מחגיגת בר המצווה של יצחקי/אתר רשמי, צילום דוברות עיריית רעננה

בר מצווה מיוחדת לילד מיוחד - הוריו, אשרת ודודי סגיאל, בשיתוף פעולה עם צוות בית הספר "ליאור", ארגנו עבורו חגיגת בר מצווה מיוחדת, וקיימו את טקס העלייה לתורה בבית הספר, בהשתתפות בני המשפחה, הצוות החינוכי, חבריו לכיתה ובנוכחות ראש העיר רעננה, מר חיים ברוידא, שהוזמן במיוחד להשתתף בטקס העלייה לתורה הייחודי, שכלל ברכות, מוזיקה, כיבוד והרבה שמחה.

אביו של יצחקי, דודי סגיאל, הכין בעשור האחרון, מאות נערים ברעננה והסביבה לעליה לתורה, וכן מנחה טקסי בר המצווה מקוריים. לטקס העלייה לתורה של בנו, שנערך במתחם בית הספר "ליאור", הביא דודי ספר תורה, הנחה את הטקס המרגש ובסיומו ברך את בנו יצחקי ואת כל הנוכחים.

ראש העיר חיים ברוידא עם יצחקי. צילום: דוברות רעננה, אתר רשמי
ראש העיר חיים ברוידא עם יצחקי/אתר רשמי, צילום: דוברות רעננה

אשרת ודודי סגיאל: "זוהי הזדמנות עבורנו להכרת הטוב והוקרת תודה לצוות בית הספר המסור, שבננו מגיע אליו כל בוקר בשמחה, ולעיריית רעננה ולעומד בראשה, על הקמת בית ספר חשוב ואיכותי זה עבור ילדים על הרצף, שמהווה גאווה לעיר".

ראש העיר חיים ברוידא: "היתה לי הזכות לקחת חלק בטקס בר המצווה הייחודי והמרגש של יצחקי, ולעמוד לצידו ולצד משפחתו האוהבת והתומכת, יחד עם צוות בית הספר המסור והאוהב. בית ספר ליאור, שההחלטה על הקמתו היתה אחת ההחלטות הראשונות והחשובות שלי בתפקיד ראש העיר, מעניק את החינוך הטוב ביותר לילדים על הרצף האוטיסטי, והוא מייצג הלכה למעשה את תפיסת עולמי שברעננה כולם שווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully