וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרים מחנה משותף: נפתחה ועידת ראשי השלטון המקומי באילת

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 21:54

ועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות בראשותו של יו"ר האיגוד יצחק בורבא, נפתחה הערב באילת בהשתתפות מאות ראשי ערים, חברי כנסת ושרים

הוועידה תמשך עד ליום ה' ויופיעו בה שרים, חברי כנסת, בכירים ממשרדי הממשלה, דמויות משפיעות בציבוריות הישראלית, ראשי רשויות ומועצות. בפתיחת הוועידה שודר סרטון ברכה של נשיא המדינה מר בוז'י הרצוג .

בוועידה ישתתפו למעלה מ-1200 משתתפים. בישראל ישנם כ-600 תאגידים וחברות עירוניות והוועידה מהווה גיבוש לצד הפריה הדדית ושיתוף בין החברות והתאגידים שמהווים הזרוע הביצועית של ראשי הרשויות והמועצות בישראל. שם הוועידה, יוצרים מחנה משותף בקהילה, בעיר ובמדינה, נקבע כבר לפני כמה חודשים אך הוא רלוונטי מתמיד בימים אלו. הוועידה תעסוק במכנה ובמחנה המשותף בחברה הישראלית ותיגע בנושאים הבוערים שעל סדר היום לצד נושאים מקצועיים.

פתיחת ועידת ראשי השלטון המקומי באילת. יחצ, אתר רשמי
פתיחת ועידת ראשי השלטון המקומי באילת/אתר רשמי, יחצ

יו"ר איגוד התאגידים העירוניים יצחק בורבא: " רב המשותף על המפריד בינינו ולכן צריך שכל אחד יעשה הכל כדי שהעם הזה יהיה מאוחד. אנו לא רוצים להביע עמדה אלא להדגיש את הנושא הזה של מכנה ומחנה משותף. באמונה שרב המשותף על המפריד תכננו בקפידה את נושאי הוועידה. אני מאמין שכל שבר בסוף מתאחה וכך יהיה גם במדינה".

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות: " אנו בשלטון המקומי המכנה והמחנה המשותף ששומר כאן כבר ארבע שנים על הכל. שמנו את כל האינטרסים בצד מתוך הבנה שאם לא נהיה מתחת לאלונקה, כולנו נתרסק. חשוב שכולנו נדבר, זה מה שעם ישראל צריך ביום הזה. נמשיך להאבק על שכר המורים בעל יסודי, על מענקי הפיתוח והאיזון, תוכניות לחברה הערבית והדרוזית וקרן הארנונה.נאבק על הליבה של העצמאות שלנו!".

שי חג'ג', יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש מועצת מרחבים: "אלו ימים לא פשוטים של תקציב מדינה וחוק ההסדרים. אתמול הצגנו בישיבה במשרד האוצר חזית אחידה של השלטון האזורי והמקומי וזה חשוב ביותר. אנו חיים במדינה קטנה שבנינו ב-75 שנה וכדאי לחברינו בירושלים ללמוד מהשלטון המקומי איך יושבים, מדברים ומגיעים למצב שבו כולנו ננצח, לא שמאל או ימין.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת המארחת: "גורל אחד שם אותנו כאן בארץ הזו והמכנה המשותף שלנו גדול מסך חלקיו. מהעיר הדרומית נישא תפילה לחיזוק הסולידריות בינינו. עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ובינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully