וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לעיריית רמת גן: ערוכים למתקפת סייבר

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 11:18

עיריית רמת גן זכתה בפרס מיוחד מטעם חברת צ'ק פוינט על יצירתה והטמעתה של ארכיטקטורת הגנה ייחודית במגזר הציבורי

גיל שוויד וקובי נח מעיריית רמת גן. צילום: צ'ק פוינט, אתר רשמי
גיל שוויד וקובי נח מעיריית רמת גן/אתר רשמי, צילום: צ'ק פוינט

כנס CPX 360 הוא האירוע המרכזי שעורכת חברת צ'ק פוינט במוקדים מרכזיים ברחבי העולם (ניו יורק, סינגפור ומינכן). באירועים אלו מוצגת הערכת מצב הסייבר של החברה לשנה הקרובה. כחלק מהטקס מוענקים 3 פרסים ללקוחות החברה שביצעו מהלכים משמעותיים בשנה החולפת, וביניהם כאמור עיריית רמת גן.

הפרס הוענק לקובי נוח מנהל אגף מערכות המידע בעירייה על ידי מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט גיל שויד, ונשיאת החברה רופאל הולנבק, במסגרת כנס CPX 360 של החברה לשוק האירופאי במינכן

עיריית רמת גן עוברת טרנספורמציה דיגיטלית מואצת ופעילותם של צוות אגף מערכות המידע בעירייה מאפשרת לקיים את המעבר המואץ של העירייה לשירותים דיגיטליים, תחת מעטפת הגנה רחבה מפני מתקפות סייבר על העירייה.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "הזכייה בפרס מטעמה של ענקית הטכנולוגיה צ'ק פוינט מצטרפת להודעה על זכייתה של העיר והעיירה במקום הראשון במדד ה"דיגילוקאלי" לפני כשבועיים, ושתיהן גם יחד מוכיחות שאנו נמצאים בעידן חדש ברמת גן בכל הקשור לשירותים הדיגיטליים שהעיר מספקת לתושביה. חרטנו על דגלנו לפני כחמש שנים לעשות מהפכה בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי, והפרס המוענק כעת הוא עדות נוספת לכך שהמהפכה בעיצומה. אין גאה ושמח ממני על כך שבשנת המאה להכרזת העיר, אנו קוטפים פרסים לאחר עבודה קשה ומאומצת ומוכיחים שוב שרמת גן היא עיר לכל החיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully