וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים נערכת לרמדאן: העירייה תחלק תלושי מזון לתושבי מזרח העיר

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 10:38

עיריית ירושלים סיימה בימים אלה את היערכותה לרגל חודש רמדאן שיחל בשבוע הבא. העירייה נרתמה למאמץ ארגוני רחב היקף לרווחת תושבי ירושלים המוסלמים וכלל העולים לרגל

לקראת חודש הרמדאן שיחל בשבוע הבא - עיריית ירושלים פרסה תאורת חג ברחובות בכל רחבי מזרח העיר, מבית חנינא שבצפון ועד צור באהר ובית צפאפא בדרום. כמו כן, נתלו עשרות שלטי ברכה ברחבי העיר ונתלו דגלים צבעוניים חגיגיים. במהלך ימי הרמדאן תבצע העירייה פינוי מוגבר של אשפה מן הצירים הראשיים, ותדאג לניקיון הפארקים והגנים הציבוריים במטרה לאפשר אווירה חגיגית ומכובדת לאורך כל החודש לחוגגים.

בשנה זו הגדילה העירייה בצורה משמעותית את פעילויות התרבות והספורט בתקופת הרמדאן אשר יערכו במינהלים הקהילתיים ובשכונות. העירייה אף תפתח מגרשי ספורט בית ספריים ועירוניים עם תאורה בלילה לטובת הקהילה וייערכו טורנירים של ספורט בשכונות. כמו כן, תחלק העירייה כמידי שנה תווי מזון לנזקקים.

ירושלים נערכת לרמדאן. צילום: דוברות ירושלים, אתר רשמי
ירושלים נערכת לרמדאן/אתר רשמי, צילום: דוברות ירושלים
עיריית ירושלים פרסה תאורת חג ברחובות בכל רחבי מזרח העיר. צילום: דוברות ירושלים, אתר רשמי
עיריית ירושלים פרסה תאורת חג ברחובות בכל רחבי מזרח העיר/אתר רשמי, צילום: דוברות ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך את כל תושביה המוסלמים של העיר במיטב הברכות והאיחולים לרגל חודש הרמדאן. עיריית ירושלים השקיעה השנה באופן חסר תקדים בשיפור חזות העיר לקראת החג, בתשתיות ובהפקת אירועי תרבות לכבוד הרמדאן ולרווחת התושבים, זאת בנוסף להערכות בתחום התחבורה וניקיון העיר. עיריית ירושלים תמשיך לעשות כל שביכולתה לשמור על אווירת הרמדאן ולהקל על העולים לרגל. רמדאן כרים, וכל עאם ואנתם בח'יר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully