וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוך התחשבות במוסלמים: עיריית תל אביב יפו שוקלת לא לקיים ישיבות ברמאדן

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 13:10

חברי מועצה מעיריית תל אביב-יפו דורשים, לא לקיים ישיבות מועצה בחודש הרמדאן ולכבד את החגים והמועדים הקדושים לחברה הערבית והמוסלמית בעיר. מעיריית תל אביב יפו נמסר - "בהחלט נשמח לבדוק אפשרות להיערך לכך"

"אנחנו העיר", סיעת האופוזיציה בעיריית תל אביב-יפו (חברי המועצה אמיר בדראן, שולה קשת ומוריה שלומות) פרסמו מכתב לראש העירייה, ליו"ר המועצה, ולכלל חברי המועצה בדרישה שהעירייה לא תקיים ישיבות מועצה בחודש הרמדאן ובימי חג עיד אל פיטר.

במכתב עליו חתמו חברי הסיעה נכתב בין השאר: "עיריית תל אביב-יפו מקיימת בכל שנה פגרה בחודשי האביב, לרגל החגים והמועדים המצוינים על ידי הציבור היהודי בעיר - חג הפסח, יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, ומן הראוי שכך יהיה גם בחודש הרמדאן, ובשלושת ימי עיד אל פיטר שבאים אחריו. לפיכך אנו מבקשים כי בישיבת הקרובה של המועצה תביא העירייה הצעת החלטה שלא לקיים ישיבות מועצה גם במועדים הללו, כדי להבטיח את השתתפותם של חברות וחברי המועצה המציינים את המועדים הקדושים לחברה הערבית המוסלמית."

אנו רואות ורואים בהכרה של עיריית תל אביב-יפו בחגים ובמועדים הקדושים לחברה הערבית-מוסלמית בעיר כקריטית לא רק כדי לאפשר ולכבד את זכותם של כלל חברי המועצה לקיים את פולחן דתם. הכרתה והתחשבותה של העירייה בימים הקדושים לקהילות השונות בעיר מהווה אמירה בפני עצמה, שראוי שתיאמר על ידי עיריית עיר מעורבת, שחורטת על דגלה ערכים של שוויון ושל שותפות."

מסגד חסן בק ביפו. יסמין סויפר
מסגד חסן בק ביפו/יסמין סויפר

מעיריית תל אביב- יפו נמסר לוואלה!: העירייה קיבלה לידה את בקשת חברי המועצה, אשר מתייחסת לישיבות המועצה בשנה הבאה, ובהחלט ותשמח לבדוק אפשרות להיערך לכך, בכפוף לאישור משפטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully