וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזקים את המשילות בנגב: נחנך מוקד ביטחוני למלחמה בפשיעה

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:07

המועצה התעשייתית נאות חובב חנכה מוקד חירום החדש במעמד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, מנהלי מפעלים ובכירי תעשייה נוספים

מוקד ביטחוני חדש עם אמצעי מעקב משוכללים. צילום: סלי פטל, אתר רשמי
מוקד ביטחוני חדש עם אמצעי מעקב משוכללים/אתר רשמי, צילום: סלי פטל

מוקד החירום החדש הינו חלק מסדרת מהלכים שמובילה המועצה התעשייתית נאות חובב להגברת תחושת הביטחון בשטחי הפארק בהם הצבת מערך מצלמות מתקדם, תוספת כוח אדם, טרמינל בידוק בכניסה ועוד. את המוקד יאייש אגף החירום והביטחון של המועצה האחראי על שמירת הסדר במועצה, על הכנת המועצה והמפעלים להתמודדות עם מצבי חירום שונים וליצירת המשכיות ורציפות תפקודית במועצה. המוקד החדש ישמש למרכז השליטה והבקרה במועצה, לאורך כל ימות השנה ללא הפסקה. כמו כן, למוקד מרכז הפעלה ממוגן אשר ישמש כחמ"ל בשעת חירום ובניהול אירועים מסוכנים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "יש כאן צוות של מקצוענים שעובדים יחד עם משטרת ישראל ומחזקים את הרצף המשילותי בנגב. צריך להמשיך ולחזק את שיתוף פעולה זה לטובת הגברת האכיפה באזור".

ראש המועצה התעשייתית נאות חובב, ארז בדש הוסיף ואמר: "מאז כניסתי לתפקיד ראש המועצה, הצבתי בראש סדר היום את נושא המשילות והביטחון מתוך הידיעה שכדי לקיים פעילות תעשייתית וכלכלית רציפה ותקינה עלינו להיות דרוכים ומוכנים לפעול ולמנוע תופעות פשיעה וגורמים שעלולים להפריע לרציפות העבודה. אני סמוך ובטוח כי המוקד החדש שמציע תשתיות עבודה מתקדמות ומשוכללות יסייע לנו בפעילותנו למען המשילות במועצה. למועצה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, אמצעי פיקוח ואכיפה מוגברים ומוקד משוכלל שיספק מענה 24/7. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לשר לביטחון לאומי ולמשטרת ישראל על שיתוף הפעולה שבא לידי ביטוי לאורך כל השנה ולברך אותם על ההחלטה לשייך את המועצה לתחנת שגב שלום. מדובר בחלטה מצוינת שיצרה רצף משילות משמעותי עבור האזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully