וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלטון המקומי מצטרף למחאה: ראש עיריית הרצליה חתם על מגילת העצמאות

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 8:48

ראש עיריית הרצליה משה פדלון פתח את ישיבת המועצה בדברים שנשא נגד המהפכה המשפטית, "אני ועמיתיי, ראשי הרשויות, מסתכלים בחרדה על מה שקורה בחברה שלנו ולא נעמוד מנגד"

"לא ניתן להתעלם מהקרע הגדול וההרסני שמתחולל בימים אלו בחברה הישראלית". צילום: דוברות עיריית הרצליה, אתר רשמי
"לא ניתן להתעלם מהקרע הגדול וההרסני שמתחולל בימים אלו בחברה הישראלית"/אתר רשמי, צילום: דוברות עיריית הרצליה

השלטון המקומי מצטרף למחאה כנגד המהפכה המשפטית, ראש העיר הרצליה חתם על מגילת העצמאות בפתח ישיבת המועצה ואמר: "חשוב לי לדבר על נושא מהותי ומשמעותי. אנו מצויים בתקופה קשה ומורכבת ולא ניתן להתעלם מהקרע הגדול וההרסני שמתחולל בימים אלו בחברה הישראלית. הדמוקרטיה שלנו נמצאת במצב שביר ביותר מאי פעם. בית משפט עצמאי ונטול פניות הוא עוגן ונשמת אפו של כל שלטון חוק. המשטרה היא הזרוע הביצועית שתפקידה להגן על הזכויות הבסיסיות של האזרחים לתחושות של חופש וביטחון. צה"ל הוא צבא העם, ובשותפות והאחווה בין הלוחמים שלנו טמון כוחו.

אני ועמיתיי, ראשי הרשויות, מסתכלים בחרדה על מה שקורה בחברה שלנו ולא נעמוד מנגד. אנו פועלים מול כל החזיתות ומול נשיא המדינה כדי לשמר את ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מגילת העצמאות היא המסמך המסמל את הדמוקרטיה הישראלית והיא המסמך הערכי המרכזי המאחד את כולנו - ועלינו לדאוג ולהתחייב לכך שכל תלמיד ותלמידה יכירו מסמך זה. לכבוד הוא לי להוסיף את חתימתי על המסמך הזה לצד בן גוריון ומייסדי המדינה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully