וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום המעשים הטובים: הפקחים חילקו דוחות חיוביים

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 11:24

לכבוד יום המעשים הטובים שוטרי ופקחי השיטור העירוני בהובלת המשרד לביטחון לאומי חילקו "דוחות חיוביים" לאזרחים, סיידו בתים של קשישים והוציאו אותם לארוחת צהרים

יום המעשים הטובים 2023. צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי, אתר רשמי
יום המעשים הטובים 2023/אתר רשמי, צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי

שוטרי ופקחי השיטור העירוני בהובלת המשרד לביטחון לאומי, לכבוד יום המעשים הטובים הפקחים ברחבי הארץ חילקו "דוחות חיוביים" לאזרחים (במקום קנסות), חילקו סלי מזון לנזקקים, הוציאו קשישים למסעדות אירחו להם חברה וישבו איתם.

בנוסף פקחי השיטור העירוני הגיעו לבתים של קשישים והתקינו להם גלאי עשן, צבעו עבורם את הבית לכבוד פסח וגם תיקוני שפכטל, החלפת חיפוי קרמיקה במטבח, התקנת מעמד באמבטיה ותיקונים נוספים ואף קיימו פעילות למען מאבטחי מוסדות החינוך. בתוך כך היחידה כולה נרתמה והכינה למאבטחי בית הספר ארוחת בוקר טעימה עם שתיה, כאות הערכה והוקרה לאנשים ששומרים על הילדים שלנו במוסדות החינוך.

לכבוד יום המעשים הטובים הפקחים חילקו דוחות חיוביים. צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי, אתר רשמי
לכבוד יום המעשים הטובים הפקחים חילקו דוחות חיוביים/אתר רשמי, צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי
יום המעשים הטובים 2023. צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי, אתר רשמי
יום המעשים הטובים 2023/אתר רשמי, צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: אני גאה בשוטרי ופקחי השיטור העירוני שעושים עבודת קודש לאורך השנה ושומרים על הביטחון האישי של התושבים ברשויות המקומיות. השוטרים והפקחים מגלים איכפתיות ומעורבות בקהילה כל ימי השנה ויום המעשים הטובים הינו הזדמנות מצויינת להודות להם על העשיה כל ימי השנה"

ליאור מזרחי ראש מינהלת אכיפה במשרד לביטחון לאומי: "הערבות ההדדית של הפקחים והשוטרים בקהילה תורמת רבות לקשר היומיומי בדאגה לביטחון האזרחים. תושבי בית שאן, מעלה אדומים יבנה, טירת הכרמל ובאר שבע התרגשו מאד מהמחוות המשמחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully