וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי מדיניות בן גביר: המשטרה סגרה 11 בתי בושת בדרום תל אביב

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:19

מפקד מחוז תל אביב, חתם על צווי סגירה מנהליים ל 11 בתי בושת בדרום תל אביב כחלק ממדיניות השר בן גביר לאכיפה מוגברת בשכונות בהם נמצאים מסתננים

עובדת בזנות בתל אביב, ישראל, 2009. AP
עובדת בזנות בתל אביב, ישראל, 2009/AP

מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד חתם על צווי סגירה מנהליים ל- 11 בתי בושת במסגרת המאבק במחוללי פשיעה בשכונת באזור התחנה המרכזית בתל אביב יפו ברחובות נווה שאנן, ארלינגר והגדוד העברי.

על פי הודעת המשטרה, גורמי רווחה של העייריה ונשות עמותת סלעית סייעו לאתר מקומות שהייה ויציאה ממעגל הזנות, לנשים אשר הועסקו בבתי בושת אלו. שוטרי מחוז ת"א ימשיכו במאבק עיקש בפשיעה ושיפור תחושת הבטחון לתושבים.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "מחזק את ידי השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר שממשיך במדיניות האכיפה בדרום תל אביב"

שר הנגב והגליל בביקור בתחנה המרכזית בתל אביב. צילום :דוברות נגב גליל, אתר רשמי
שר הנגב והגליל בביקור בתחנה המרכזית בתל אביב/אתר רשמי, צילום :דוברות נגב גליל

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף פעל לקידום האכיפה וסייר לאחרונה מספר פעמים ברחבי השכונה, בין היתר עם בכירים במשטרה ונציגי הארגונים בשכונת דרום ת"א כדי לעמוד על האתגרים העומדים בפני תושבי השכונה והודיע כי המאבק נגד תופעות הפשיעה ימשיך. לפני כשבועיים כינס השר וסרלאוף לראשונה, שולחן עגול של כלל הארגונים האזרחיים על סוגיית דרום תל אביב והציף את הבעיות העומדות בפניהם.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "מחזק את ידי השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר שממשיך במדיניות האכיפה בדרום תל אביב ונציגי השכונה איתם יש לנו שיתוף פעולה חשוב. סיירתי במקום, זעקתי את זעקת תושבי השכונה.אמשיך לקיים אחת לשבועיים סיור ברחבי השכונה עם המשטרה בשיתוף עם וועד התושבים, לפעול למען תושבי השכונה ולעקוב אחרי ביצוע האכיפה. אני הנציג של תושבי השכונה ודרום תל אביב לא תהיה החצר האחורית של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully