וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית הרצליה נבחרה להשתתף בתכנית חדשנות ראשונה מסוגה בארץ

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 16:07

מרכז בלומברג-סגול בחר מספר רשויות מקומיות מכל הארץ לקחת חלק בתכנית החדשנות, בהן העיר הרצליה. האתגר, גיוס כוח אדם איכותי לעירייה למען שירות מיטבי לתושבים

עיריית הרצליה נבחרה להשתתף בתכנית החדשנות של מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית, בשיתוף אוניברסיטת תל-אביב. במסגרת התכנית, מדריכי מרכז בלומברג-סגול יגיעו מדי שבוע, במשך כארבעה חודשים, למשרדי העירייה ויעבירו סדנה לנציגי העירייה - שבעה עובדים מאגפים שונים, אשר נבחרו על ידי הנהלת העירייה ושעברו ראיונות מקדימים.
 
מטרת הסדנה היא לתת פתרונות אופרטיביים ויעילים לאתגר שהעירייה הציבה לעצמה - גיוס כוח אדם איכותי לעירייה למען שירות מיטיב לתושבים, וזאת לאור מצוקת כוח האדם ברשויות המקומיות בכל הארץ.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על בחירתה של העירייה להשתתף בתכנית החדשנות של מרכז בלומברג-סגול, וציין: "הרשויות המקומיות מתמודדות עם מצוקת כוח אדם שנובע משלל סיבות, שמרביתן אינן קשורות לרשויות, דוגמת תנאי ההעסקה. הצבנו לעצמנו אתגר שאפתני לגייס כוח אדם איכותי לעירייה כדי שנמשיך לתת לתושבים שלנו את השירות הטוב ביותר. אני בטוח שיחד נצליח לפצח את המשימה, הודות להכשרה המקצועית של רכז בלומברג-סגול, ובזכות עובדי העירייה האיכותיים והמקצועיים שלנו."

תוכנית בלומברג-סגול בהרצליה. צילום: דוברות עיריית הרצליה, אתר רשמי
תוכנית בלומברג-סגול בהרצליה/אתר רשמי, צילום: דוברות עיריית הרצליה

תוכניות הפילנתרופיות של בלומברג - Bloomberg Philanthropies ומשפחת סגול השיקו את מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל-אביב לפני חודשים אחדים, כיוזמה חשובה לחיזוק המנהיגות המקומית ברחבי המדינה. בהשראת תכנית המנהיגות העירונית של בלומברג-הרווארד, התוכנית שואפת לעזור לראשי הערים ברחבי המדינה - בדרום ובצפון, בערים גדולות כקטנות, יהודיות וערביות, ולספק שירותים ציבוריים טובים והוגנים יותר לתושבים.
 

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully