וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר 1 במערב הנגב: לאופקים יש אלופים בגיימינג

9.3.2023 / 9:00

התחרות כללה את משחקי FIFA 2022 וסטריט פייטר 5 ובסיומה זכו אליאור שרף ואליה סלם בבכורה. ראש העיר איציק דנינו: "נמשיך לתת במה גם לספורטאים הפעילים בענפים השונים בפרט, וגם לספורט עממי"

אליפות אופקים בגיימינג. עיריית אופקים,
נותנים בראש/עיריית אופקים

עשרות הגיימרים (שחקני הגיימינג) הטובים במערב הנגב הגיעו בפורים לאליפות אופקים הפתוחה בגיימינג, הראשונה והגדולה מסוגה באזור, אשר התקיימה בקריית הספורט החדשה ע"ש יוסי שושן בעיר. האירוע התקיים בשיתוף עיריית אופקים, מחלקת הספורט העירונית וחברת X-GAMES.

התחרות כללה 2 משחקים מז'אנרים שונים: FIFA 2022 - משחק הכדורגל המוכר והפופולרי בעולם, עם גרסה חדשה ומלאה בפיצ'רים מתוחכמים, בו זכה במקום הראשון אליאור שרף אשר ניצח בגמר 2:6 (בהארכה) את יניר סיטרוק; וסטריט פייטר 5 (או בקיצור SFV) - משחק איכותי בסדרת SF האגדית, בו זכה אליה סלם, לאחר שגבר בגמר על אחיו ינון. במשחק ראווה גבר רמ"ט ראש עיריית אופקים, אסף מזוז (אשר שימש גם כמנהל התחרות) על מנכ"ל חברת X-GAMES, עמית שמאי.

ברחבת האולם הוקמו 12 עמדות משחק PS4 (כולל עמדת VR - חוויית מציאות מדומה - עבור מבוגרים), לצד מסך ענק אשר הקרין את משחקי הגמר. את האליפות ניהלה חברת X-GAMES, כאשר 3 מדריכים מטעמה שמרו על הסדר, הדריכו וווידאו את תקינות המכשירים, אליהם הצטרף כאמור השופט הראשי ומנהל התחרות מטעם הרשות, אסף מזוז. האירוע נערך בשיטת גביע, כשבתום כל משחק בין 2 משתתפים, עלה המנצח לשלב הבא בטורניר, ואילו המפסיד יצא ממנו באופן סופי. בשלב האחרון התמודדו 2 שחקנים בגמר של כל משחק, וזכו בגביעים ובמדליות.

"חג פורים היווה מועד מתאים לצאת קצת מהשגרה ולערוך תחרות שטרם התקיימה בעיר", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "ענף הגיימינג הוא הפך לפופולרי בכל רחבי העולם. נמשיך לתת במה גם לספורטאים הפעילים בענפים השונים בפרט, וגם לספורט עממי. אני שמח שכל הילדים החמודים שהשתתפו באירוע נהנו והפגינו רוח ספורטיבית".

"אני מאושרת שאוהבי הגיימינג קיבלו את ההזדמנות להוכיח שיש להם את מה שדרוש כדי לנצח בטורניר כזה", הוסיפה מנהלת מחלקת הספורט העירונית באופקים, אילנה איטח. "במסגרת ארגון אירועי הספורט העממי אנחנו מנסים לשלב את כלל ענפי הספורט, והשנה, לאחר ההצלחה הגדולה של אליפות אופקים הפתוחה בהורדת ידיים, החלטנו להביא את ענף הגיימינג שהפך בשנים האחרונות ובמיוחד בתקופת הקורונה למיינסטרימי בכל רחבי העולם. הגיימינג מחבר בין אנשים כמקור בידור, וכן ככלי להעצמת אישית. שמחנו לראות את כולם מגיעים מוכנים ושהמנצחים לא הלכו הביתה בידיים ריקות".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully