וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רילוקיישן לצפון: מה היתרונות של מגורים במושב או קיבוץ?

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 13:46

חיי קהילה, איכות חיים, נופים עוצרי נשימה: בזמן שמחירי הדיור במרכז רק עולים, ישנן משפחות שהגשימו את החלום כשעברו לצפון הארץ. ומה הקשר לבנק הפועלים? צפו בכתבה

בווידאו: היתרונות של מגורים בצפון/עריכה: זיו שטיינר

בזמן שמחירי הדיור באזור המרכז ממשיכים לעלות, ישנן לא מעט משפחות שבחרו בשקט של הצפון, שם הדיור עוד בר השגה. מה היתרונות של מגורים בצפון, מה התושבים חושבים על האזור הקסום וכיצד בנק הפועלים יכול לסייע בהגשמת החלום? יצאנו לבדוק.

"לבית בקיבוץ יש יתרונות רבים ומגוונים, מבחינת קהילה, תרבות וחינוך", אמרה אילנית זעירא, יועצת משכנתאות בסניף טבריה. "אנחנו בבנק הפועלים מלווים את הלקוחות שלנו מהשלב הראשון, התכנוני, ועד קבלת מפתח וכניסה לבית החלומות, ונותנים את כל המעטפת שתאפשר להתמודד עם האתגרים השונים".

"כשמחירי הדיור גבוהים מאוד במרכז, מדובר בזמן טוב לצאת לאזורי פריפריה, שם המחירים סבירים ואפשריים יותר", ציין כפיר ענבר, מנהל סניף בנק הפועלים בטבריה, שבעצמו עשה את המעבר מהמרכז. "עברתי מהמרכז לפני כשבע שנים בשביל איכות חיים. אפשר לשלב פה גם קריירה, גם עבודה, גם מגורים וגם לחיות במקום הכי יפה בארץ".

"לכל מי שחושש לעבור, אני יכול לספר שהמועצה מחזיקה מחלקה שמתמחה בסיוע וליווי ומחזיקה במאגר הכי מעודכן שמראה איזה קיבוץ פתוח להרחבה, קליטה ובנייה", הוסיף ענבר.

"מאז תקופת הקורונה, אנחנו מזהים לא מעט משפחות שמחפשות את חיי הקהילה, תרבות וחינוך איכותיים", מסרה נירית אוסקר גורביץ, יועצת משכנתאות, ידע כללי בע"מ. "התהליך הזה מלווה בסוג של רילוקיישן מהמרכז לאזור הצפון והפריפריה, דבר שמצריך התאמות ושינויים".

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully