וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקניות הפועל באר שבע דימונה בכדורסל הגיעו לשמח ילדים בבית החולים

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 10:54

שמחה גדולה לילדים: מסיבת פורים חגיגית לילדים המאושפזים במחלקות הילדים במרכז הרפואי סורוקה בהשתתפות שחקניות הפועל באר שבע דימונה בכדורסל ומתנדבי חברת ICL

השבוע התמלא לובי מרכז סבן לרפואת ילדים במרכז הרפואי סורוקה באור ושמחה. הילדים המאושפזים שהגיעו לרחבה הופתעו לגלות מסיבת פורים חגיגית בניצוחו של די ג'יי שהרקיד את הנוכחים, אומן בלונים, עמדות תחפושות, איפור, ומשחקים שהקימו למענם עובדי חברת ICL יחד עם עמותת "שמחה לילד".

לחגיגה עם הילדים והמשפחות הצטרפו גם שחקניות קבוצת הנשים "הפועל ICL באר שבע/דימונה" בכדורסל. השחקניות והמתנדבים סיירו במהלך במחלקות הילדים השונות כדי לשמח את אלה שבעקבות מצבם הרפואי לא יכלו להגיע לרחבה המרכזית. השחקניות והמתנדבים חילקו משלוחי מנות אותם אספו וארזו שחקניות הקבוצה, עובדי החברה ונערות הבתים החמים בדימונה שחברת ICL מאמצת לאורך השנה.

עמותת "שמחה לילד" פועלת קרוב ל-20 שנה ונותנת מענה בכל הארץ לילדים עם מחלות כרוניות וגנטיות, באמצעות פעילות בסניפים, מערך של חונכות אישית ומפגשים קבוצתיים וגם בבתי החולים ברחבי הארץ, למעלה מ 50 מחלקות ילדים.

שחקניות הכדור סל במסיבת פורים עם ילדים בבית החולים סורוקה. צילום - יחצ, אתר רשמי
שחקניות הכדור סל במסיבת פורים עם ילדים בבית החולים סורוקה/אתר רשמי, צילום - יחצ

עופרי הייניש, מנהלת אגף בתי החולים ב'שמחה לילד': "זכינו לשותפים מדהימים בדמות ICL שפועלים יחד איתנו ומפיצים שמחה לילדים לאורך כל השנה . אני יכולה להגיד שהמסיבות בבתי החולים וביחוד כאן בבית החולים סורוקה שבו מתאשפזים ילדים רבים מכל רחבי הנגב, מאפשר לנו לנתק את הילד מאווירת האשפוז, הבדיקות והטיפולים ולהעביר אותו לחוויה אחרת. בכך אנחנו זוכים לייצר עבור הילדים מציאות אחרת, נעימה יותר, שמשכיחה מהילדים את העובדה שהם עוברים תקופה לא פשוטה במסגרת אשפוזם בבית חולים."

שני פרידמן, המנהלת המקצועית של מחלקת הנערות ומאמנת קבוצת הבוגרות: "היה מרגש מאוד להגיע עם השחקניות ולראות את האור והחיוך על הפנים של הילדים, שמחה על שיתוף הפעולה עם ICL שמוביל לעשייה קהילתית משמעותית ומהנה, ומתחבר לערכים עליהם המועדון מושתת, מצפות כבר לפעילויות המשותפות הבאות."

שרון שוחט, שריכזה את הפעילות מטעם חברת ICL : "אירוע כזה של מסיבת פורים בו משתתפים לא רק עובדי חברת ICL אלא כלל הגורמים בהם החברה משקיעה ותומכת לאורך השנה, ממלא אותנו בתחושת גאווה עצומה. כל הגורמים נרתמו על מנת להפיץ אור ושמחה לילדים ולנסות להפיג ולו במעט את התחושות המלוות את תקופת האשפוז. אנחנו מודים לעמותת 'שמחה לילד'' ושחקניות קבוצת הנשים של 'הפועל ICL באר שבע/דימונה' בכדורסל שסייעו לנו להפוך את היום הזה ליום שהילדים יזכרו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully