וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה אסיאתית: השף אהרוני במרכז לבריאות הנפש אברבנאל

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 9:21

השף ישראל אהרוני הגיע בהתנדבות אל המרכז לבריאות הנפש אברבנאל וחשף את צוות המטבח לסודות הבישול של המטבח האסייאתי, כדי להעשיר את התפריט למטופלי המרכז הרפואי

אהרוני נפגש עם צוות הטבחים של אברבנאל, שמע מהם על התפריט השבועי, חומרי הגלם העומדים לרשותם ומה הם המנות האהובות על המטופלים ואנשי הצווות. לאחר מכן העביר להם סדנא ולימד אותם סודות מהמטבח האסייאתי. גם אנשי הצוות והרופאים זכו לשעה של הפוגה ונהנו מארוחת צהרים חגיגית במיוחד בניצוחו של השף שכללה בין היתר גם נודלס, גיוזה, באן, אגרול ועוד.

השף יוסי חנוכה, מנהל המטבח במרכז לבריאות הנפש אברבנאל: "שמחנו לארח את השף ישראל אהרוני ולבשל יחד איתו, זו היתה חוויה נהדרת ואנו נשתמש בידע הזה כדי לקדם את תחום המזון במרכז הרפואי, לרווחת המטופלים והצוות"

השף אהרוני במרכז לבריאות הנפש אברבאנל. באדיבות המצולמים
השף אהרוני במרכז לבריאות הנפש אברבאנל/באדיבות המצולמים

שרה אפיקים אחות אחראית מחלקה: "הביקור של השף אהרוני באברבנאל חימם את ליבנו. התרגשנו מהזמן והמאמצים שהשקיע בנו, מכל הלב. היה ניכר שחשוב לו שצוות המטבח יעשיר את הידע שלו, לטובת המטופלים.כאשת צוות ותיקה, מדהים אותי לראות את שינוי התודעה שחל בציבור בשנים האחרונות, שמביא איתו גם אירועים כאלו שלא זכינו להם בעבר. למטופלי בריאות הנפש יש כל כך הרבה התמודדויות ומגיע להם להינות מהתפריט הטוב ביותר ואין ספק שהשף אהרוני מביא איתו איכויות מהטובות הקיימות בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully