וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים מהבית? הכירו את האפלקציה הירושלמית לאיתור בתי הקפה הפנוים בעיר

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 16:46

אפלקציה עם מפה ייעודית חדשה תאפשר לעובדים מהבית להכיר ולהיחשף למגוון חללי העבודה המשותפים ובתי הקפה בשכונות העיר, המזמינים אותם לעבוד בהם בסביבה חברתית ונוחה, לייצר אינטראקציה אישית ועסקית ולשמור על שגרת עבודה

בשנים האחרונות, עיריית ירושלים מקדמת ומפתחת תחום חדש המוקדש כולו לטיפוח בעלי העסקים הרבים בעיר המוגדרים כ-"עוסקים מהבית", אשר מנהלים עסק ללא נכס מסחרי, ושגרת העבודה שלהם מתבצעת מהבית, מהשטח או מחללי עבודה משותפים.

כחלק מכך, ובמטרה להעניק מענה לשניים מהאתגרים הגדולים בקרב קהילת העוסקים מהבית בעיר - בדידות עסקית-מקצועית וקושי לייצר שגרת עבודה בריאה, יצאה לדרך יוזמה המנגישה עבורם מפה עם מגוון מרחבי עבודה משותפים ובתי קפה בעיר, בהם הם מוזמנים לעבוד במהלך היום. כך, כל מי שמעוניין, יכול להיחשף אליהם בצורה מסודרת במקום אחד, להכיר עסקים חדשים ולבחור את המקום הנכון, הקרוב והנוח ביותר עבורו לעבוד בו.

האפלקציה החברתית עסקית לעובדים מהבית בירושלים. צילום: ריקי רחמן, אתר רשמי
האפלקציה החברתית עסקית לעובדים מהבית בירושלים/אתר רשמי, צילום: ריקי רחמן

את המפה עם כל המרחבים ובתי העסק, ניתן למצוא באתר העירייה (דרך העמוד "השכונה שלי על המפה" וסימון קטגוריית "מרחבי ופינות עבודה"), ובנוסף, כל המקומות מופיעים גם כרשימה הנמצאת בעמוד "עוסקים מהבית" באתר. הרשימה כוללת את הכתובות של בתי העסק, שעות הפעילות שלהם ומידע רלוונטי נוסף. ברשימה ניתן למצוא מגוון של עסקים ברחבי העיר, כאשר עסקים ירושלמים נוספים מוזמנים כל העת להצטרף אליה, באמצעות פנייה לאגף קידום עסקים בעירייה.

היציאה למרחבי עבודה משותפים, גם אם בחלק מימי השבוע, מאפשרת לייצר עבור אלו העובדים מביתם סביבה שתעניק להם מוטיבציה והשראה לפיתוח העסק, הזדמנות להתחבר לעסקים נוספים בעיר, כלים לעבודה יעילה יותר, התאווררות, שגרת עבודה חברתית ועוד. במקביל, היא מחזקת גם את העסקים הפיזיים בעיר המזמינים אותם אליהם, מרחבי העבודה השונים וכן בתי הקפה, בהם הישיבה נעשית לצד קנייה ממגוון שירותי המקום.

קישור למפה (יש לבחור בקטגוריית "מרחבי ופינות עבודה")

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully