וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 שנה לרמת גן: העיר מתחפשת לכבוד פורים

26.2.2023 / 10:22

כחלק מחגיגות 100 שנים לעיר רמת גן ולכבוד חג פורים, בניינים אייקונים בעיר רמת גן "יתחפשו" וילבשו מיצגים מרהיבים. כחלק מהאירועים, מבנה מוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית יואר במיצג אמנות וידאו המבוססת בינה מלאכותית, על גב המשטרה יוצג וידאו ארט קומיקס ועוד

בניין המשטרה ברמת גן. הדמיה - עמית פישר,
בניין המשטרה הישן ברחוב ז'בוטינסקי/הדמיה - עמית פישר

כחלק מחגיגות 100 שנים לעיר רמת גן ולכבוד חג פורים, שלושה בניינים אייקונים ברחבי העיר, ילבשו חג למשך חמישה ימים (5-9 במרץ, בין השעות 18:00-22:00) ויתחפשו לבניינים צבעוניים וחגיגיים במיוחד בחוויה חינמית לכל המשפחה.

במסגרת הפרויקט יצבעו קירות מוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית במייצג וידאו בינה מלאכותית, המייצג מבוסס כולו בינה מלאכותית ישלב אנימציה, תלת מימד ועבודת וידאו ארט מרהיבה וצבעונית. המייצג ייקח אותנו למסע ויזואלי חוויתי בין סוגי האמנות, החל מאומנות קלאסית ועד לאמנות עכשווית וישלב סגנונות אומנות מכל העולם.

הבניין השני שייקח חלק בפרויקט הוא בניין המשטרה המיתולוגי על רחוב ז'בוטינסקי, המשמש גם בימים אלו תחנה פעילה. המיצג יספר את סיפור הפריצה של מחתרת האצ"ל לבניין המשטרה. בתקופת המנדט הבריטי, הבריטים בנו בניין ששימש כתחנה של משטרת המנדט. בחודש אפריל 1946, כוח אצ"ל פרץ לתחנה עם משאית לשדוד את מחסן הנשק של התחנה. בפעילות נהרגו 3 מאנשי האצ"ל, אך המשאית העמוסה בכלי נשק לא נתפסה והלוחמים הצליחו להסתיר את הנשק. סיפור הגבורה יסופר באמצעות תמונות שאוירו ועוצבו על ידי אמנים תוך שימוש באנימציה השאובה מעולם ספרי גיבורי העל המאוירים.

הפרויקט השלישי ייפרס באזור כיכר רמב"ם המפורסמת, סביבת הכיכר תהפוך למייצג אינטראקטיבי שיעוצב על ידי הקהל הרחב - על ידי אנימציה המדמה את הסביבה האורבנית של העיר רמת גן, הקהל הרחב יוכל לצייר, לצבוע ולאחר מכן לסרוק את הציור ולראות איך האיור שלהם מתעורר לחיים ומוקרן על גבי המבנים.

מבנה מוזיאון רמת גן. הדמיה - גיא רונן,
מבנה מוזיאון רמת גן/הדמיה - גיא רונן

האירוע מתקיים במסגרת חגיגות 100 שנים לעיר רמת גן ומצטרף אל מבנים אייקונים נוספים שקושטו לכבוד חג החנוכה כמו בניין "עלית" המיתולוגי שהולבש בממתקי ענק צבעוניים לזכר בניין הממתקים הראשון בישראל, החנוכה האינטראקטיבית בבניין העירייה והתעלומה הבלשית בבית קרניצי.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "פורים שמח ברמת גן! אנחנו ממשיכים עם קונספט בניינים מספרים, שהחל בחנוכה עם בניין עלית המפורסם ומבנים נוספים בעיר, ולרגל חג הפורים החלטנו ברמת גן לעטות תחפושות על חלק מהמבנים האייקונים בעיר- בניין המשטרה, בניין המוזיאון וכיכר רמב"ם המחודשת. אני מזמין את תושבי העיר והאזור, להגיע לאירועים השונים, בכיכר רמב"ם, בשכונות - להתחפש, לבלות וליהנות בחיק המשפחה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שעות הפעילות המלאות של האירועים:

  • מיצג מוזיאון רמת גן יפעל בתאריכים: 05.03.23-09.03.23 בין השעות 18:00-23:00
  • מיצג בניין המשטרה יפעל בתאריכים: 05.03.23-09.03.23 בין השעות 18:00-23:00
  • מיצג כיכר רמב"ם יפעל בתאריכים: 06.03.23-09.03.23 בין השעות 12:00-17:00 (בתאריך ה-07.03.23 המייצג יחל לפעול בשעה 10:00 לצד קרנבל פורים שיתקיים במקום)
  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully