וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי קריית מלאכי מצטרפים לקהילת היי טק

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 11:41

עיריית קריית מלאכי, בנק הפועלים ומכללת INT יזמו קורס "Full stack" במרכז הצעירים בעיר. המהלך הינו חלק מסדרת שיתופי פעולה של 'פועלים בקהילה' עם ארגונים חברתיים לקידום תעסוקה

קורס "Full Stack" עוסק בטכנולוגיות המובילות בשוק, בפיתוח WEB פיתוח אתרי אינטרנט, פלטפורמות, אפליקציות ופיתוח תוכנות מורכבות. על מנת להתקבל לקורס במרכז צעירים המשתתפים התבקשו לעשות מבחן הבודק את רמת התאמתם לתחום ולקורס ולבצע מבחן מטעם מכון "פילת".

פיתוח Full Stack הוא תחום לוהט בתעשיית ההייטק, מסלול לימודים זה מקנה את הידע לפיתוח Full Stack עם התמחות בצד לקוח Front-End.

במהלך הקורס המשתתפים ילמדו מגוון רחב של כלים לצורך תהליכי הפיתוח והיישום של פלטפורמות ואפליקציות בצד לקוח ובצד שרת. כמו כן, עתידים לעבור סדנת מיומנויות והכנה לעבודה בה המשתתפים ירכשו מיומנויות לכתיבת קורות חיים, התאמתם לשוק העבודה, שיפור פרופיל לינקדאין, הכנה לראיונות עבודה וחיפוש משרות רלוונטיות בפלטפורמות השונות.

צעירי קריית מלאכי מצטרפים לתעשיית ההיי טק. צילום: יח"צ, אתר רשמי
צעירי קריית מלאכי מצטרפים לתעשיית ההיי טק/אתר רשמי, צילום: יח"צ

בסיום הקורס תוענק תעודת גמר מטעם מכללת INT לבוגרים אשר יעמדו בכל דרישות התוכנית, לרבות נוכחות ב-85% מהשיעורים לפחות, הגשת המטלות ופרויקט הגמר בהתאם לדרישות המסלול ועמידה בתקנון הלימודים. בנוסף, 40% מבוגרי הקורס אשר יעמדו בכל דרישות הקורס ויצטיינו יהיו זכאים להשמה בסוף הלימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully