וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית אונו זוכרת את רונה רמון: "אישה פורצת דרך"

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 9:11

מועצת העיר קיבלה את הצעתו של רון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך לקרוא על שם רונה רמון ז"ל את בית הספר הכי חדשני שיוקם בעיר

השבוע אישרה מועצת העיר קריית אונו את הצעתו של מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, רון מלכה, לקרוא לבית הספר החדש בשכונת נאות אריאל שרון על שמה של רונה רמון ז"ל, שנולדה וגדלה בקריית אונו ונפטרה ממחלת הסרטן בשנת 2018.

מדובר בבית ספר יסודי שיכלול בשלב הראשון 12 כיתות לימוד מאובזרות בציוד מתקדם ומותאמות לכיתות א'-ו', משרדי מנהלה, חדרי מעבדות, כיתות מדע, מחשבים וטכנולוגיה, חדרי שיח, ספרייה, מגרש פתוח למשחקי כדורסל ומגרש מקורה לכדורגל. בעתיד, ייבנו 12 כיתות לימוד נוספות ואולם ספורט סגור.

בית הספר רונה רמון בקריית אונו. הדמיה: אדום ארכיטקטים, אתר רשמי
בית הספר רונה רמון בקריית אונו/אתר רשמי, הדמיה: אדום ארכיטקטים

ישראל גל, ראש העיר: "רונה רמון ז"ל, היתה גדולה מהחיים ולאחר ששכלה את בעלה, אילן רמון, שנספה באסון מעברת החלל קולומביה, ואת בנה, אסף, שנהרג בתאונת טייס בצבא, המשיכה לפעול למען החברה הישראלית ולקידום בני נוער ברחבי הארץ. רונה הקימה את קרן רמון השואפת להקנות לדור הישראלי הצעיר "מצוינות אקדמית, מנהיגות חברתית ותעוזה פורצת דרך" ושימשה השראה לרבים בחשיפת סיפורה האישי הטראגי וההתמודדות עימו. ביום העצמאות 2016 נבחרה לשאת משואה. כאן בקריית אונו, אנו מצדיעים לה. אישה שהיא השראה וכבוד הוא לקרוא לבית הספר בשכונה החדשה נאות אריאל שרון על שמה.

רון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: " תעודת כבוד למועצת העיר שלנו שהצביעה פה אחד השבוע בעד ההצעה שהבאתי בפניה לקרוא על שמה של רונה רמון ז"ל את ביה"ס היסודי ממלכתי החדש בשכונת נאות אריאל שרון בעיר. בתהליך בחירת השם לביה"ס החדש, היה ברור לנו כי נרצה לבחור בשם של אישה פורצת דרך. עובדת היותה של רונה ז"ל בוגרת תיכון בן צבי שהתחנכה בעיר שלנו הוסיפה להחלטה היבט של סגירת מעגל ותחושת גאווה שהיא בת העיר שלנו. רונה, ילידת קריית אונו, היא דמות מעוררת השראה אשר בחרה להנציח את מורשתם של אילן ואסף ז"ל לא בהתמקדות באובדן אלא בבניית עתיד טוב יותר. היא מייצגת עבור כולנו את הישראליות היפה ולימדה אותנו שאפילו השמים הם לא גבול!".

בתמונה: בית הספר רונה רמון בשכונת נאות אריאל שרון בקריית אונו
קרדיט הדמיה: אדום ארכיטקטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully