וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שלא ידעתם בני ברק: השקעה של חצי מילארד ש"ח למתחם עסקים

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 8:30

מי שלא היה בבני ברק לאחרונה, יופתע לגלות קו רקיע של מגדלי משרדים רבי קומות, בחלקה הצפוני של העיר החרדית הצפופה בישראל. בהשקעה של 150 מיליון ש"ח הוקם חניון ענק לטובת מתחם העסקים BBC, בו נמצאים בין השאר מגדלי בסר, מגדל צ'מפיון ומגדלי LYFE

בני ברק צומחת ומנצחת את פקקים: בשנתה המאה, חזון העסקים של העיר כולל השקעה חסרת תקדים של חצי מיליארד שקלים בפיתוח ובתשתיות, חנוכת חניון ענק במתחם BBC ומגדלים נוספים בדרך. כל מי שמבקר בגוש דן בשנים האחרונות נתקל בקו הרקיע החדש של בני ברק, שהמגדלים הרבים שקמו וקמים בה משנים את פניה.

כחלק מאותה תנופה, העירייה משקיעה בפיתוח תשתיות למטרות עסקים ומסחר. רק לאחרונה אישרה מועצת העיר בהחלטה היסטורית את תוכניתו של ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין להקצאת תקציב עתק של חצי מיליארד שקלים, הגדול והמשמעותי בתולדות העיר, למטרות פיתוח ותשתיות.

"מדובר במהפכה העירונית הגדולה בתולדות העיר", אמר ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין. "בני ברק צועדת לשנתה המאה והיא עדיין היא צעירה הנמצאת בהתפתחות מתמדת וחייבת שיפור תשתיות ושדרוג. אנו מאשרים תקציב מיוחד בהיקף אדיר, הנשען על שלושה עוגנים: בינוי ופיתוח מוסדות חינוך ברחבי העיר, שיפור תשתיות כבישים ברחבי העיר, ותקציב מיוחד לחזות העיר עם חידושן מהמסד ועד הטפחות של גינות משחקים ברחבי העיר".

בני ברק כמו שלא הכרתם. צילום: דוברות בני ברק, אתר רשמי
בני ברק כמו שלא הכרתם/אתר רשמי, צילום: דוברות בני ברק

החניון, שתוכנן על ידי "יסקי מור סיון אדריכלים" בהובלת האדריכלים עומר וסלי ועמי מור וינוהל על ידי חברת "עמישב", עונה על הצורך ההולך וגובר למקומות חנייה באזור, שאליו מגיעים מדי יום עשרות אלפי עובדים ומבקרים. על פי הערכות העירייה, החניון צפוי להניב הכנסות של כ-10 מיליון שקלים בשנה.

בנוסף, בשנים הקרובות צפוי לקום מעל החניון מגדל משרדים, עסקים ומסחר חדש, שלמכרז אליו תצא העירייה באפריל הקרוב. הקמת המגדל צפויה להיות מהירה מהממוצע, שכן כחלק מהקמת החניון שמעליו יוקם המגדל, כבר בוצעו במקום כל עבודות התשתית הנדרשות.

ראש העיר הרב רובינשטיין אמר בטקס חנוכת החניון כי "ה-BBC, רובע העסקים של בני ברק, מוסיף להתעצם והופך למרכז ההוויה העסקית של המטרופולין כולו. החניון החדש פותח מרחב חדש ומשמעותי של נוחות ונגישות לאלפי באי המתחם, דיירים, עובדים ומבקרים כאחד, כשהוא מהווה חולייה נוספת של יצירתיות, מקצועית ויזמות עירונית שהפכה את המרחב למשגשג, מתעצם ופורח בכל היבט.
"עם העצמת רובע העסקים, מחזקת בני ברק את עוגניה הכלכליים כעיר בצמיחה ומהווה מודל לחשיבה עירונית יזמית פורצת דרך".

לדברי האדריכל עומר וסלי, "האתר, ששימש בעבר כחניון אוטובוסים, תוכנן באופן שיוצר חיבורים בין הרחובות והפרויקטים הסמוכים - הקיימים והעתידיים. מעל החניון מתוכננים מגדל משרדים, שטחי מסחר ומבני ציבור, כאשר הפיתוח הסביבתי והסדרת הרחובות הסמוכים הם חלק חשוב בהפיכת האזור למרכז עסקים מוביל".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully